V75 Trav

Min spik ser ut att bli dagens snackhäst, står väl i minst 15 procent vid spelstopp. Jag går emot båda storfavoriterna idag, spikar i avd 2 och 5.

Spiken
1745151939727.webp

Hej. Nu hoppas jag att nån av mina U-hästar vinner. Lite chansning då inga är favoriter. I lopp 1 (nr 7 Valla D Cambell) eller i lopp 7 (Take Me Sober). Den senare tror jag spetsar hela vägen.

Spiken i lopp 3 nr 4 Keep Gamble tror jag blir en elithäst. Jag är inne på att det blir en favoritomgång men jag har haft fel förut.

V75 an gav 838 000 kr och vi stannade på 3 rätt. En mycket svår omgång och ändå dålig utdelning (borde varit miljonutdelning). Det vann 5 hästar som bara var spelade till 10 % och under. Och den största favoriten "brände" rejält (Keep Gamble). Mycket svåranalyserat. Vi får göra ett nytt försök på lördag då travas det i Örebro.

1745207940462.webp

Vi får gratulera segraren i spiktävlingen Stefan från vårt gäng. Det var för övrigt bara du som hittade en spik omgång 4 i konkurrens med Sveriges största travexperter. Vilket får vara beviset för att omgången var svår. Så grattis Stefan.

1745208191735.webp
Tack men inte så märkligt att den vann, bra startspår en kvick rackare som vunnit 8 av 9 från spets och världens bästa chaufför som framförde ekipaget, dock bra mycket mer imponerande när Örjan styrde in 8 Kentucky River.

Tack men inte så märkligt att den vann, bra startspår en kvick rackare som vunnit 8 av 9 från spets och världens bästa chaufför som framförde ekipaget, dock bra mycket mer imponerande när Örjan styrde in 8 Kentucky River.
Fast mest imponerande är att du satte spikarna i alla fyra omgångarna - dags att börja lägga ett spel som spelläggare Stefan?

För vi andra, har då haft ett djävla dåligt spelår 2025? Som enskild spelare har vi satsat 800 kr (OK - vi har haft spänning varje lördag) och återbetalt 65 kr vilket skapar undersskottet totalt -735 kr.

En omgång kvar av perioden 4 månader (jan-april) sedan börjar sommarsäsongen för oss på V75 (maj-augusti).

Fast mest imponerande är att du satte spikarna i alla fyra omgångarna - dags att börja lägga ett spel som spelläggare Stefan?

För vi andra, har då haft ett djävla dåligt spelår 2025? Som enskild spelare har vi satsat 800 kr (OK - vi har haft spänning varje lördag) och återbetalt 65 kr vilket skapar undersskottet totalt -735 kr.

En omgång kvar av perioden 4 månader (jan-april) sedan börjar sommarsäsongen för oss på V75 (maj-augusti).
Kanske de, det kan ju inte gå mer än åt skogen men som utskriven får jag inte spela, i så fall måste jag få veta hur mycket jag får spela för och skicka raden till någon annan som lämnar in.

Ni får väl höra av er så märker jag om jag känner mig hågad.

Tillbaka
Topp