Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Tror för mig att detta travet från Åby blev mitt sista i egenskap bortkastande av egna pengar, men jag kommer att vara med i Andelsspelet fortsättningsvis, som spelläggare är jag mera avvaktande om inte något skulle hända och ni andra vill ha en vila.
V75 an gav ca 9000 kr avrundat. Vi fick 5 rätt men jackpot så tyvärr ingen utbetalning. Det vann fyra favoriter och två andrahandare och då brukar vi inte vara med då vi chansar lite i jakten på miljonen. Vilket jag tycker är rätt strategi då vi oftast är över 20 st som ska dela på potten. Men vilken sport. Såg ni Goccadoros två hästar. Jisses vilken travsport. Stoet East Asia "knäckte" Norges bästa häst som skulle starta i Elitloppet (Daim Brodda). Så hur blir det med det nu med den starten? Här uppföljningen, och vi behöver en rejäl vinst så ska vi nog vara på plus.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.