V75 Trav

Jo håller med dig.....min chansspik gick åt helv...skulle valt Daim Brodda.....där sprack du...vi borde spelat ihop...:cool::cool:
1749437118708.webp

Stefan satte spik med högt odds och gick upp i ledning före proffset Krukan och kusken Magnus Djuse.
1749567747412.webp

Spik få bli i lopp 3 nummer 4 Nightwish River som gillar att springa på hemmabanan.
Hoppas att kusen är lika jäkla bra som finska bandet Nightwish :)

Stefan satte spik med högt odds och gick upp i ledning före proffset Krukan och kusken Magnus Djuse.
1749567747412.webp
Strykningen i sista hur påverkar det dina tankar om loppet? Just nu har jag fyra hästar men tror att jag går ner på två. Vet inte varför men jag tror ingenting på långväga gästen.

Här kommer mitt sista sammarbete med Harryboy, hädanefter kommer jag endast medverka i vårt andelsspel som en "Silent" partner fram till hemkomsten i Augusti.

Screenshot_20250614-010002~2.webp

Hoppas bara att Boden kan dela med sig av spelade pengar, helst i min "Baglomme" men en önskan är en önskan..

@JBK.Ltd.

Här kommer mitt sista sammarbete med Harryboy, hädanefter kommer jag endast medverka i vårt andelsspel som en "Silent" partner fram till hemkomsten i Augusti.

Screenshot_20250614-010002~2.webp

Hoppas bara att Boden kan dela med sig av spelade pengar, helst i min "Baglomme" men en önskan är en önskan..

@JBK.Ltd.

Det slutade med fem(5) rätt och som vanligt när man har en bra rad för en gångs skull så blir det "Joker" i återbetalning.
Båda mina spikar, Young Yack & Don Fanucci Zet ville inte komma på plats, men det blev heller inte en hög utdelning på V75, enda glädjande var att min häst i vårt spikspel : Filling Fuel landade på plats och i övrigt gav spelet 621kr för sju(7) rätt.

@JBK.Ltd.

V75 an gav bara 621 kr efter att 4 favoriter och två andrahandare vunnit. Vi fick 6 rätt som betalade tillbaka 16 kr. Tyvärr höll inte spiken Imperator I T som missade spetsen och sedan var ovanligt svag. I sin iver att inte bli instängd med Imperatator klippte Örjan Kihlström benen på Daniel Wäjerstens häst och fick böta 3000 kr och avstängning 3 dagar. Så nog ville Örjan vinna loppet. Nästa omgång avgörs i Kalmar.
1749956049033.webp

Spiktävlingen tog Stefan hand om då hans rekord odds med Ironic Man bäddade för totalsegern. Stefan van för inte så många gånger sedan också. Här är resultatet.
1750128741284.webp

OBS söndag 22 juni!
Det blir midsommar-jackpott i Kalmar på söndag och hemmafavoriten A Fair Day lär bli ett flitligt använt singelstreck i gulddivisionen. Toppchans om han tar ledningen, men är det så enkelt?

I måndags när jag kollade igenom omgången tyckte jag att det fanns möjlighet till utdelning. Nu känns det som att jag kan avsluta med fyra spikar. Savastano i sista avdelningen är en favorit häst, lätta tävlingsskor på men jag tror mest på den iallafall. 27% på Savastano och 59% på Olly Holeryd då väljer jag den förstnämnda. Blir lite vågat att avsluta med två spikar men jag kan gardera två storfavoriter.

I måndags när jag kollade igenom omgången tyckte jag att det fanns möjlighet till utdelning. Nu känns det som att jag kan avsluta med fyra spikar. Savastano i sista avdelningen är en favorit häst, lätta tävlingsskor på men jag tror mest på den iallafall. 27% på Savastano och 59% på Olly Holeryd då väljer jag den förstnämnda. Blir lite vågat att avsluta med två spikar men jag kan gardera två storfavoriter.

@MickeNor
Jag tror du är på rätt väg!!
Har bara en pinne att peta med!
Le Roi Meras i Avd. 5 ?
Du vet bättre än mig, @MickeNor

@JBK.Ltd.

Senast ändrad:

Tillbaka
Topp