JBK.Ltd.
Forumveteran
Första nederlaget
Phuu! Första hästen på plats i 2:a, nr 5
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Första nederlaget
Phuu! Första hästen på plats i 2:a, nr 5
Sicken målgång i 3:e svettigt värre..
Målfoto häst 9 vinnare
Så där ja! Spiken på plats
Gäller å spela rätt kuse Jo-BeHuvaligen, ytterligare ett nederlag på bongen
Ville ha 10:an men 3:an Bellfaks gjorde sitt

Huvaligen, ytterligare ett nederlag på bongen
Ville ha 10:an men 3:an Bellfaks gjorde sitt
Men purjosoppa är inte fy skamGäller å spela rätt kuse Jo-Be
Du är bättre på finsk purjosoppa än trav![]()

Och där blev det Tack och godnatt, för mitt spel.
Nytt tag nästa helg.
Fråga banken , jag har lämnat Swedbank bakom mig , synd jag inte byte bank långt tidigare än vad jag gjorde .
| Axevalla 26 feb | Favorit (favorit %) | Min vinnare | Mina analyser fredag sv tid 11.00 |
| V75 avd 1 | 5 Four Guys Dream (36 %) | 9 Unico Broline | 2640 m nr 9 speedar ned favoriten om han inte kommer enkelt till spets |
| V75 avd 2 | 10 Helloise am (22 %) | 10 Helloise Am | Nr 10 har toppform -speedig och jag tyckr kusken borde hitta rätt spår |
| V75 avd 3 | 1 Disco Volante 67 % | 1 Disco Volante | Nr 1 borde behålla spets och vinner då i en klen gulddivision |
| V75 avd 4 | 2 Pere Ubu 43 % | 5 Versace Broline | Min teori är att nr 5 tar dödens och vinner slutstriden |
| V75 avd 5 | 4 Hobart 26 % | 1 Rocket Boy | Nr 1 skall gå i "bike" första gången med Elitkusken Erik |
| V75 avd 6 | 8 Cash and Carry 36 % | 11 Ennymenymani | Nr 11 med det tokiga namnet står billigt inne men nr 8 bra häst |
| V75 avd 7 | 8 Gordon Brodde 42 % | 8 Gordon brodde | Nr 8 är knepig men begåvad. kanske spets från svårt spår |
Kan bli spännande efter sjätte. Tycker du spelat rättI skrivande stund 40 andelar och vi går på chans mot millen. Jag spikar nr 1 Disco Volante en av de stora favoriterna, då jag inte ser vem som skall utmana honom. Sedan chansar jag bort de stora favoriterna 2 Pere Ubu i lopp 4 då jag tror att han ger sig sista två metrarna efter haft spets hela vägen. jag plockar in en 1 % nr 9 istället. i sista avdelningen spikar jag nr 2 Borets Tornado på bekostnad av favoriten 7 Gordon Brodde som har spår långt ut på vingen och jag tror han kan bli het som en kamin. Om Disco vinner så för att få ett spelvärde kring 100 000 kr måste då dessa favoriter fällas. God tur till oss alla och nu kommer bongen snart.