V85 Trav

Och där blev det Tack och godnatt, för mitt spel.
Nytt tag nästa helg.

Besvikelsen är stor när man vet att man har sju rätt från början, men när hästarna inte springer som jag vill måste jag skylla på någon och då kommer kuskarna i målsiktet, baksätesförare, de har ju bara två saker och tänka på "rakt fram och sväng vänster" hur svårt kan det vara?!?

Näe! Skämt åsido, ibland går det bra och ibland dåligt.;););)

Senast ändrad:
Nya satser nya vinster nästa vecka. Mitt lilla galna system hade kunnat bli bra.

2D4D26E2-1501-4EA6-B1E6-12D8AA29B76D.webp

Bortförklaringar från spelläggaren: Tja för tredje omgången i rad så vinner de TRE största favoriterna. Otroligt! Och, är vi 40 andelar så måste man bara gardera största favoriterna. I jakten på en miljon. Möjligen om jag spikat också Fabulous Pellini så hade vi kunnat haft 7 rätt och fått delat på ca 11000 kr.

Själv fick jag in dubbeln men jag hade hellre vunnit 1 mille och fått tillbaka 25000 kr i våran spelgrupp. Men...jag har en bra känsla för nästa lördag. V75 på Axevalla. Då blir det skrällar å då vinner vi....
1645329771121.webp

V75! Löningshelg. Blir över 100 miljoners omsättning, på Axevalla, då det är Jackpott. Denna gång skall jag lämna favoriter i jakten på miljonen. Det vinner aldrig 7 st favoriter. Så vilka tar vi bort! och vilka spikar väljs! Grundraden är lagd. - Nu återstår det att kolla lopparkivet ta del av tränarnas och kuskarnas synpunkter. Samt hästarnas utrustning detaljer. Två dagar kvar - får vi dela på en mille?

Ni som är intresserade av travsporten. Nu fredag har jag några ideer som ni ser nedan. Men jag vill veta hur banan ser ut och hur några av de större experterna tänker. Återkommer med raden imorgon sv tid ca 11.00 och Chiang Mai tid 17.00
Axevalla 26 febFavorit (favorit %)Min vinnareMina analyser fredag sv tid 11.00
V75 avd 15 Four Guys Dream (36 %)9 Unico Broline2640 m nr 9 speedar ned favoriten om han inte kommer enkelt till spets
V75 avd 210 Helloise am (22 %)10 Helloise AmNr 10 har toppform -speedig och jag tyckr kusken borde hitta rätt spår
V75 avd 31 Disco Volante 67 %1 Disco VolanteNr 1 borde behålla spets och vinner då i en klen gulddivision
V75 avd 42 Pere Ubu 43 %5 Versace BrolineMin teori är att nr 5 tar dödens och vinner slutstriden
V75 avd 54 Hobart 26 %1 Rocket BoyNr 1 skall gå i "bike" första gången med Elitkusken Erik
V75 avd 68 Cash and Carry 36 %11 EnnymenymaniNr 11 med det tokiga namnet står billigt inne men nr 8 bra häst
V75 avd 78 Gordon Brodde 42 %8 Gordon broddeNr 8 är knepig men begåvad. kanske spets från svårt spår

I skrivande stund 40 andelar och vi går på chans mot millen. Jag spikar nr 1 Disco Volante en av de stora favoriterna, då jag inte ser vem som skall utmana honom. Sedan chansar jag bort de stora favoriterna 2 Pere Ubu i lopp 4 då jag tror att han ger sig sista två metrarna efter haft spets hela vägen. jag plockar in en 1 % nr 9 istället. i sista avdelningen spikar jag nr 2 Borets Tornado på bekostnad av favoriten 7 Gordon Brodde som har spår långt ut på vingen och jag tror han kan bli het som en kamin. Om Disco vinner så för att få ett spelvärde kring 100 000 kr måste då dessa favoriter fällas. God tur till oss alla och nu kommer bongen snart.

I skrivande stund 40 andelar och vi går på chans mot millen. Jag spikar nr 1 Disco Volante en av de stora favoriterna, då jag inte ser vem som skall utmana honom. Sedan chansar jag bort de stora favoriterna 2 Pere Ubu i lopp 4 då jag tror att han ger sig sista två metrarna efter haft spets hela vägen. jag plockar in en 1 % nr 9 istället. i sista avdelningen spikar jag nr 2 Borets Tornado på bekostnad av favoriten 7 Gordon Brodde som har spår långt ut på vingen och jag tror han kan bli het som en kamin. Om Disco vinner så för att få ett spelvärde kring 100 000 kr måste då dessa favoriter fällas. God tur till oss alla och nu kommer bongen snart.
Kan bli spännande efter sjätte. Tycker du spelat rätt:thumbsup: Nu är det upp till fru fortuna.

Tillbaka
Topp