Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Va dricker du just nu? Bara %-haltiga drycker räknas som dryck här!
Ja typ doppa ett sugrör i vattnet, sätta tummen för, sen droppa i dom rökiga blir perfekt.
Men många år sen man gillade den vanan.
När flyttade till Thailand hade man den.
Inköptes ofta dyra sorter vid avmönstring helst när mönstrade av i Aberdeen.
Sen tog latheten överhand, orka inte bära med mig till Thailand, sen nog snålhet.
Från att alltid köpt dom dyraste rökigaste till Saeng Som
Första condon på soi 15, 2nd road i Pattaya brukade avmönstingskvällen börja med en rökig 10-15 årig Arbeg eller Laphroaig när man kom hem efter avmönstring.
Fortsatt bästa boendet jag haft i Thailand.
Hade med mig en Ardbeg som köpte i Skottland en gång på hockeymatch i Scandinavium med många år på nacken i en liten flaska som smuggla in.
När öppna och tog en sup hörde man från läktaren runt om, fan händer tjärar någon bänkarna eller?
Den stack nytjärad båt.
Hade med mig en Ardbeg som köpte i Skottland en gång på hockeymatch i Scandinavium med många år på nacken i en liten flaska som smuggla in.
När öppna och tog en sup hörde man från läktaren runt om, fan händer tjärar någon bänkarna eller?
Den stack nytjärad båt.
Fick nöja mig med en öl eller flera till räkmackorna.
Räkmackorna skulle nog sitta bättre för det riktiga firandet imorgon. Får se om jag hittar något bättre. Till dricka har jag både saeng som och regency
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.