Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Va dricker du just nu? Bara %-haltiga drycker räknas som dryck här!
Att man bryr sig om märket mer än % och pris.
Då gillade jag sitta suga på riktig rökig dyr whiskey, idag kollar jag på % och pris
Stor stark i baren, märke skit samma.
Att man bryr sig om märket mer än % och pris.
Då gillade jag sitta suga på riktig rökig dyr whiskey, idag kollar jag på % och pris
Stor stark i baren, märke skit samma.
När jag var i din ålder var det nog % som gällde.
Men i min ålder sätter jag nog smaken före %..ruset är inte det viktigaste nu mer.
Litet lagom rus räcker
När jag var i din ålder var det nog % som gällde.
Men i min ålder sätter jag nog smaken före %..ruset är inte det viktigaste nu mer.
Litet lagom rus räcker
Japp lagom rus idag, ett 6 pack och som skrev 2st 5,9% och 4st 5,3% till ett rimligt pris.
Smaken så får det bli en coca cola 0%.
Men fanns en tid då jag uppskattade rökig whiskey och betalade för det.
Men då jag inte köpt något starkare än Blossa Glögg sen jag flyttade till Sverige är den tiden förbi.
Göran äger OLearys i Ban Phe och är väl känd bland svenskar i Thailand. Inte minst för att han driver den största svenska matvarubutiken i Thailand med onlinehandel och leveranser till hela thailand, även kyl och frysvaror.
Butiken/Restaurangens namn framgår väldigt tydligt på bilden.
Göran äger OLearys i Ban Phe och är väl känd bland svenskar i Thailand. Inte minst för att han driver den största svenska matvarubutiken i Thailand med onlinehandel och leveranser till hela thailand, även kyl och frysvaror.
Olearys känner jag till, nån Göran har jag aldrig hört talas om men Olearys är känt bland svenskar i Thailand.
Jag bara ställde mig undrande till anledningen att sitta slänga ur sig namn på okända.
Sist var det någon annan som var känd på nåt annat forum.
Lite som att i förgår var jag nere hos Mustafa istället för att skriva pizzerian.
Olearys känner jag till, nån Göran har jag aldrig hört talas om men Olearys är känt bland svenskar i Thailand.
Jag bara ställde mig undrande till anledningen att sitta slänga ur sig namn på okända.
Sist var det någon annan som var känd på nåt annat forum.
Lite som att i förgår var jag nere hos Mustafa istället för att skriva pizzerian.
Jag vet inte om Göran är det heller?
Olearys är det men ägarens namn behöver inte vara det, jag har aldrig hört det innan iaf, lika lite som nån kändis på nåt annat forum.
Göran har försökt att sälja stället i många år nu men han är kvar, och tur är det för risken är väl stor att stället försvinner om han inte hittar nån efterträdare.
Härligt ställe att ta en halv special på, efter båten från Samet! Eller beställa julmat ifrån!
Göran har försökt att sälja stället i många år nu men han är kvar, och tur är det för risken är väl stor att stället försvinner om han inte hittar nån efterträdare.
Härligt ställe att ta en halv special på, efter båten från Samet! Eller beställa julmat ifrån!
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.