Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Va dricker du just nu? Bara %-haltiga drycker räknas som dryck här!
Ja sitter ju inte hemma i Jomtien och konstaterar att det regnar på "Kanta" ser jag nu. Det kunde jag gjort iof om det var nån annan idiot här nere. Hehe.
20 år sen jag var på Lanta, mer folk än väntat faktiskt men visst det är Sandbox område.
Ja sitter ju inte hemma i Jomtien och konstaterar att det regnar på "Kanta" ser jag nu. Det kunde jag gjort iof om det var nån annan idiot här nere. Hehe.
20 år sen jag var på Lanta, mer folk än väntat faktiskt men visst det är Sandbox område.
En fråga till expertisen: En kompis till mig - som inte varit i Thailand på några år - bad mig köpa en flaska inhemsk whisky med fågel på. Han hade glömt namnet. Den hade gjort stor succé när han var i Thailand. Vad gissar ni att han syftade på?
En fråga till expertisen: En kompis till mig - som inte varit i Thailand på några år - bad mig köpa en flaska inhemsk whisky med fågel på. Han hade glömt namnet. Den hade gjort stor succé när han var i Thailand. Vad gissar ni att han syftade på?
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.