Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Va dricker du just nu? Bara %-haltiga drycker räknas som dryck här!
Vi får träffas igen, kanske innan @Nam Falang kommer ner igen, för vem vet när han får tummen ut nästa gng !)
Inte vart i stan något direkt sen dess men är jag kvar här nere under songkran kan vi väl ta en bärs en kväll...
Vi får träffas igen, kanske innan @Nam Falang kommer ner igen, för vem vet när han får tummen ut nästa gng !)
Inte vart i stan något direkt sen dess men är jag kvar här nere under songkran kan vi väl ta en bärs en kväll...
Det tycker jag låter perfekt. Vi hörs angående det framöver.
Jag är just nu ute på en roadtrip har varit några dagar på koh Chang och just nu för första gången på väg in i djupaste Isan.
Just nu i Buriram på väg till norra Thailand.
Det tycker jag låter perfekt. Vi hörs angående det framöver.
Jag är just nu ute på en roadtrip har varit några dagar på koh Chang och just nu för första gången på väg in i djupaste Isan.
Just nu i Buriram på väg till norra Thailand.
Buriram är häftigare än Koh Chang.
Men har väl lite med tur att göra.
Vi körde ju till byn via Buriram när jag var där och då var det racing drifting, häftigt att se, grym motor arena där.
Även i stan första gången jag fick se en elefant komma intraskandes när vi satt och åt, plus har dom gamla kmer templena i bergen som är värt ett besök.
Buriram har en del att erbjuda men själva stan tyckte jag va trist.
Ännu en ledigvecka börjar precis nu,testar denna öl. Det är en kusin till min mor som driver detta bryggeri. Och ölen är döpt efter en gammal släkting.
Ännu en ledigvecka börjar precis nu,testar denna öl. Det är en kusin till min mor som driver detta bryggeri. Och ölen är döpt efter en gammal släkting.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.