Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Va dricker du just nu? Bara %-haltiga drycker räknas som dryck här!
Blev några Chang och lite tv när kvällningen kom men nu läggdags.
Var påväg gå och köpa par till på 7/11 men tänkte vafan kvällen är över och dem extra gör bara att man kanske blir bakfull, så skippade det.
Var påväg gå och köpa par till på 7/11 men tänkte vafan kvällen är över och dem extra gör bara att man kanske blir bakfull, så skippade det.
Helt rätt! Det som är konsten, att sluta i tid. Jag fyller 52 nästa vecka och glömmer allt för ofta att sluta i tid. Man blir mer vis med åldern men hur fan gammal måste jag bli
I Thailand körde jag på som om jag vore 30 på nytt. Jäkligt jobbigt men vad kul jag hade. Vilar upp mig hemma i Sverige nu
Hej! Arran gör högkvalitativ whisky ett fynd för dom pengarna bättre än många som kostar flera tusen kronor gillar man rökig och smakrik sherry whisky så är det köpvärd. Påminner lite om port ellen ett nerlagt destilleri sedan ca 30år väldigt exklusiv och dyr whisky i dag
Hej! Arran är ett relativt ungt destilleri har förr mig att det öppnades 1994 första gången jag fick tag på Arran var på julls spiritus i köpenhamn när vi var och hämtade 56 flaskor mackmyra från vårat 30 liters fat då köpte jag Arran som var lagrat på små fat för att mogna på ca 3år kostade då ca700 danska kronor
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.