Va dricker du just nu? Bara %-haltiga drycker räknas som dryck här!

Jasså tror du det. Jag har aldrig provat något annat än Sweppes Tonic. Får ju tänka att jag bor i banjoland och kan inte chocka kroppen med sådana där fina grejor som du dricker
Jaha, var hittar man Fevertree i Thailand då? Är den väldigt dyr så tror jag vi skiter i det :laugh2:

Blå fevertree hittar du på foodland.
Bombay är helt ok men Hendricks och Roku Gin tycker jag är bättre.
Skivad gurka passar riktigt bra och om man vill så kan man köra med malen svartpeppar.
Annars så kan man dricka en GT precis som man vill egentligen. Det kan vara farligt att skämma bort smaklökarna.

Biran alltså :laugh2: Glömde ju förtusan bilden :)

151235A6-7DFE-4897-9067-911F54C557B8.webp

Vi får se.
Sonen är ju väldigt speciell i utbrott, kan sitta och asgarva när han kollar tv sen få ett utbrott och klappar på brorsan.
Nåt vi jobbar med men han är lite tokig.
Smart, pratar idag thai och eng men han får sådana frispel ibland så är jobbigt....
Förstår, jobbigt. Min grabb har en kompis som var så där när han var yngre. Dom har gjort utredning på grabben och idag får han medicin och som jag förstår det så funkar han bra just nu. Kommer ihåg första året när dom började skolan. Jisses. Något varje dag. Föräldrarna fick hämta honom ur skolan för lärarna klarade inte av honom. Grabben krossade rutor, slogs med allt och alla. Den enda som typ kunde lugna honom var min son. Idag går det bra i skolan sist jag snackade med granbens farsa.

Förstår, jobbigt. Min grabb har en kompis som var så där när han var yngre. Dom har gjort utredning på grabben och idag får han medicin och som jag förstår det så funkar han bra just nu. Kommer ihåg första året när dom började skolan. Jisses. Något varje dag. Föräldrarna fick hämta honom ur skolan för lärarna klarade inte av honom. Grabben krossade rutor, slogs med allt och alla. Den enda som typ kunde lugna honom var min son. Idag går det bra i skolan sist jag snackade med granbens farsa.
Här blir det bättre, när han var 2-3år och gick på MIS så var det problem, han slog på andra ungar.
Nu efter han börjat Thai skola inget av det, han kan bli arg när han inte får det han vill men funkar bra i skolan nu säger lärarna och smart samt snabblärd.
Vi får se medicinering finns inte på tapeten, må va smågalen men aldrig...

Här blir det bättre, när han var 2-3år och gick på MIS så var det problem, han slog på andra ungar.
Nu efter han börjat Thai skola inget av det, han kan bli arg när han inte får det han vill men funkar bra i skolan nu säger lärarna och smart samt snabblärd.
Vi får se medicinering finns inte på tapeten, må va smågalen men aldrig...
En begåvning som tar individen ett steg längre än genomsnittet om guidningen finnes...nåt som svenska Skolverket vill medicinera bort idag enligt min syn på...:mad:. Väldigt känsligt ämne här hemma, frågat frugan om samma i Thailand eftersom hon är lärare med. Jo, same same but take care children extra and together parentes...

Liknande trådar

Tillbaka
Topp