Va dricker du just nu? Bara %-haltiga drycker räknas som dryck här!

Ikväll ett ölrace i Uppsala. Bjuder på en riktig finnig. Real ale, cask... skål gubbar!

20230512_181122.webp

La in en beställning hos "Grönaskylten" om gottigott dricka, ska ta mig till vår lokala langare för uthämtning av beställd vara.

Bushmills-Carribean-1170x1285.webp

Ska bli spännande att göra som den bästa vinkännare, lukta, gurgla & spotta ut vätskan i ämbaret och kostnad för utsvävningen hamnar på ca. 330st Erdogan pengar.

@JBK.Ltd.

La in en beställning hos "Grönaskylten" om gottigott dricka, ska ta mig till vår lokala langare för uthämtning av beställd vara.

Bushmills-Carribean-1170x1285.jpg

Ska bli spännande att göra som den bästa vinkännare, lukta, gurgla & spotta ut vätskan i ämbaret och kostnad för utsvävningen hamnar på ca. 330st Erdogan pengar.

@JBK.Ltd.
Tyckte du skrev att du inte drack just nu för att uppfylla vissa mål inför operation. ;)

Bushmills-Carribean-1170x1285.webp

@JBK.Ltd.

Hem hämtat från lokala lokala langaren(Skylt Rödanäsan)och naturligtvis så gick korken sönder innanför ytterdörren och provsmakning genomfördes omg. och för en som älskar rökiga "singel"malt från Irland, så har mina ögon öppnas för denna, lagrad på rom tunnor och just för att rom från "öarna" i Karibiska arkipelagen är en favorit sort, för mig personligen.
Den har rätt, styrka, malten, rökighet och lagring på rom tunna har verkligen utvecklats till ett alternativ, för en ovan eller icke drickare av whisky, så är detta en dörr att öppna och utveckla.
Så i smakväg så kommer ju rökigheten från tillverkningen av Bushmills på Irland och sen att lagring görs efteråt på rom tunnor gör att söttman från tidigare lagringen av rom blir ett underbart giftermål.

Utav 10 möjliga så ger jag 8,5 och 330Sek inget massivt hål i "Baglommen" för inköpskostnad...

1685013094946.png

"A really smooth Mother F--ker!"

@JBK.Ltd.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Tillbaka
Topp