Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Va dricker du just nu? Bara %-haltiga drycker räknas som dryck här!
Lite svårt med IPA...lite av parfym åt men har full respekt att vi alla har nyfikenhet och få goda smakupplevelser i ölens värld.
Jag med vill prova på men återgår alltjämt till en blå älg med nån svart gegga från Irland i mellan åt
Nej, den till vänster är verkligen ingen höjdare. Köpte den en gång under den första lockdown när utbudet började tryta, men så desperat kommer jag förhoppningsvis aldrig bli igen.
Chalawan, och den ännu bättre Chatri, kom nog 2016 och var förmodligen de första craft beers som lanserades som ”Thai”. Först fanns de bara på Greyhounds restauranger i Bangkok och jag kommer fortfarande ihåg hur förvånad servitrisen blev när jag frågade om jag fick köpa med mig 10 flaskor hem . Då bryggdes de i Australien ”under supervision by Full Moon” men några år senare gjordes de i Phuket. Jag tyckte aldrig de var lika goda igen, men kan ju också varit nyhetens behag som försvann.
Idag är en såndär perfekt dag då det är 29 grader, ordentlig bris och växlande molnighet. Då är till och med en gammal Singha riktigt god.
Tops är väl butiken med bäst ölutbud i Thailand?
Vet inte hur ser ut i resten av landet men gå ner i källaren på tukcom i Pattaya så ligger en tops med hyfsat utbud.
Även en på Terminal 21.
Tops är väl butiken med bäst ölutbud i Thailand?
Vet inte hur ser ut i resten av landet men gå ner i källaren på tukcom i Pattaya så ligger en tops med hyfsat utbud.
Även en på Terminal 21.
Ute på wishan där vi bor har Tops naturligtvis ett sämre utbud än i Pattaya. Fast jämfört med Makro, Lotus och Big c har de betydligt bättre utbud här också.
Ute på wishan där vi bor har Tops naturligtvis ett sämre utbud än i Pattaya. Fast jämfört med Makro, Lotus och Big c har de betydligt bättre utbud här också.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.