P
pigge01
Gäst
Jag är helt säker på att vaccination inte behöves!
Jag har klarat 36 resor på 11år utan.
pigge01
Jag har klarat 36 resor på 11år utan.
pigge01
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.

"Gazton " sa:Om nu dessa 2 Damer pratat färdigt, så vill jag flika in att jag skrev inte att sprutorna inte behövs. jag skrev att jag inte tagit dom de senaste resorna.
Det kan vara så att vi alla är olika, när det kommer till hur mottagliga vi är mot sjukdommar.
Ungefär samma sak som masshysterin mot svininfluensan![]()

.........Hur fan ska hon ha det ?
"helgonet " sa:Pigge: De beror helt på vilken vaccination som det gäller.
Vissa vaccinationer är bara skit som kommer in i kroppen och kan göra mer skada i framtiden än nytta.
Vi har nämligen ett immunförsvar av en viss anledning och vill man ha ett starkt ett senare i livet så gäller de att man fått vara lite sjuk under den yngre perioden av sitt liv då man tål mera och inte senare då det rent utav kan vara livsfarligt.
"legolas " sa:Jag tror att lite grand så spelar det in om man är läs/skriv-intresserad. Man har då sedan lång tid tillbaka (skolåldern) lärt sig att skriva/läsa med de vanliga radavstånden och styckeringarna.
Sedan kan ju säkert synfel vara jobbigt när man skall skriva eller läsa vanlig text. Jag vet ibland vissa som skickar email med storlek 8. Den satans texten är ju inte för normala människor, men då får man göra som helgonet förslog = gör texten större själv.
;D ;D ;D