Om du menar mig och mina åsikter om Thailand så har du förbannat rätt Berra , skillnaden är bara att du inte har hunnit med en tiondel mot vad jag har när det gäller Thailand , då menar jag inte med att göra stan och dyligt utan kontakten med myndigheter samt att man ser så att säga bakom kulisserna efter ett tag ,, jag gillar inte alls de förändringar som sker här , Lagens väktare som nu skall vara bättre stoppar (planterar droger ) i väskor när de kontrollerar folks Mc på stan , för djävligt är det samt att sen kräva tiotusentals för att släppa dem direkt utan att behöva följa med till Stationen , du har jag defakto ingen chans , bara att betala , detta händer folk har som bevisligen ALDRIG har haft med droger att göra , men det skiter ju den så kallade ordningsmakten i ,, Chefen för trafikkontoret här i Chonburi har bestämt att inga sk."Gula Faranghusböcker är giltiga" , du kan nu inte köpa eller byta hoj utan att pungslås på migrationen ,Ett Certify of Residence krävs numer här , Min gula Husbok är inte giltig i Chonburi ... Allt för att dra faranger på stålar ... Photon samt kopior samt bensin samt slutligen certifikatet kostar ca 400 thbt , kan tyckas vara en skitsumma , men i slutändan är det ju bedrägligt att skapa egna lagar över vad Thailändsk lag säger . En chef här kan mao sätta sig över Thailändsk lag ,,, Baaaaa...vilket kalle Anka land , detta börjar genomsyra mer och mer i väldigt många områden .... Tror nog du Berra samt andra Turister kommer att komma fram till en del den dag ni verkligen konfronteras med verkligheten ...