Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
07:55
Nu har man hällt i sig, en Brygg Mästarens Premium Guld 5,7V% och en Kopparbergs 7,0V% päron cider.
Gott som faan!! Med som följd av en viss berusning...
Nä men snål nu, går väl några miljoner baht dom närmsta 2 månaderna, husköp och full möblering, sen funderar jag fortfarande på pool.
Fast hungrig skall jag inte gå men för mig att jag tyckte dessa hamburgare var äckliga sist jag testa.
Jag tar en flygöl istället blev ju ägg och bacon frukost som inte smält klart än
Inte så säker hört att cola zero kan ge fotcancer, hängröv, slappt#sk, hiv.
Jag tar inte chansen ja håller mig till öl utan is för hört att is i ölen kan ge samma sjukdommar plus några till.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.