Vad dricker du just nu?

just nu e det en faues o en Mariestad till fotbollen stockholms stolthet mot sillstryparna

"glimten66 " sa:
just nu e det en faues o en Mariestad till fotbollen stockholms stolthet mot sillstryparna

Stockholms stolthet?
Jag hade faktiskt ingen aning om att AIK spelade i kväll....
Jag får kolla upp detta. :)

"Gazton " sa:
Stockholms stolthet?
Jag hade faktiskt ingen aning om att AIK spelade i kväll....
Jag får kolla upp detta. :)

GÅ o DÖÖÖÖ gubbe ;) AIK va e det för skälls ord eran hemma arena suger ;)

Daglig medicindos: Ett glas rött från en nyinköpt box. Tyvärr går inte Särimner igen när det gäller vin i varje fall. 8)

En mugg kaffe efter en arbetsdag.

Men älsklingen kom hem med något jag inte har prövat innan, så det lär bli ett eller fler glas av det innan kvällen.

image.webp

Mmmm, vad sött och gott det var :thumbsup:

Det smakar och luktar som äppelpaj med kanel på.
Det är bara 7 procent så ingen fara där, men den kan säkert vara lurig om man dricker den som vanlig dricka.

Jag rekommenderar den till era fruar/flickvänner.

Blev sugen på äppelpaj med vaniljsås nu... jaja själv är jag i kaffemuggen och en smörgås till den då jag jobbat natt :wai: :wai:

Just svept halva tjejens maitai, en mojito å en halv maitai sen börja hon luta :-D

Lova ju lite feedback och nu har jag träffat tjejen irl för första gången, javlar vilka gnistor, 100 bättre än väntat..:-D

"ledarn " sa:
Skoj.... :thumbsup: :thumbsup:

Hoppas att det känns likadant när du nyktrar till också... :laugh: :laugh:

Efter 2.5 drinkar blir man ju bara lite salongs men gott å se att tjejen inte tålde så
mycket, ingen drinkvana där inte vilket var precis vad jag ville få bekräftat.
En annan e ju lite skadad efter alla thaitjejer som bara vill ha pengar men det här känns riktigt bra :D

"FA " sa:
Just svept halva tjejens maitai, en mojito å en halv maitai sen börja hon luta :-D

Lova ju lite feedback och nu har jag träffat tjejen irl för första gången, javlar vilka gnistor, 100 bättre än väntat..:-D

Trevligt värre.

Lycka till och kom gärna med någon rapport.

"FA " sa:

Vad roligt med lite positiva nyheter :thumbsup:
Lycka till nu och hoppas att resten blir lika bra.

När du har landat och känner för det kan du väl starta en egen tråd om hur du har det. please :angel:

"FA " sa:

Jätteskoj att det funkar, grattis till det! Precis samma sak vad gäller alkohol för frugan, hon tål inget starkare än alkoläsk. Dom är billiga i drift dom små liven. :)

"ledarn " sa:
Skitsnack.....!!

Efter 30 bast i barsvängen drar frugan en pava Jack D rakt upp och ner utan att rapa...
Sen drar hon i sig min back med bärs på det... :thumbsdown: :thumbsdown:

Dessutom röker hon 2 paket med "Mambolo" om dagen och vill börja snusa..

Snacka om vinstlott jag har dragit va ?? :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Hon måtte vara unik, har aldrig hört talas om en thaikvinna som klarar så mycket. Du måtte ha varit så omtöcknad så att du trodde hon låg bakom din konsumtion. ;D ;D

"ledarn " sa:
Skitsnack.....!!

Efter 30 bast i barsvängen drar frugan en pava Jack D rakt upp och ner utan att rapa...
Sen drar hon i sig min back med bärs på det... :thumbsdown: :thumbsdown:

Dessutom röker hon 2 paket med "Mambolo" om dagen och vill börja snusa..

Snacka om vinstlott jag har dragit va ?? :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Haha!!
Var glad att hon inte röker brass med...

Idag har det druckits allehanda alkoholfria varor, cola, juice, vatten, kaffe, sprite, iste och en tomatjuice.... Men det var kul igår kväll.....

Dricker kaffe.
Vaknade 04:20 i Haugesund och befinner mig sedan en stund tillbaka på Arlanda ,där jag konstaterar att Thaiair än en gång står vi "fel" gate.

Nu tar jag en till kaffe. Hörs om en stund.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp