Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hoppas att du inte har ett lika mörkt samvete som kaffe. För mig är det näst intill omöjligt att komma igång på morgonen om jag inte får starkt kaffe, därför skall bryggaren laddas omgående.
Hoppas att du inte har ett lika mörkt samvete som kaffe. För mig är det näst intill omöjligt att komma igång på morgonen om jag inte får starkt kaffe, därför skall bryggaren laddas omgående.
Samvetet är mest riktat mot mig själv att jag gnäller fast det finns överflöd av det mesta hemma här i SE och att jag kan välja och vraka hur jag vill i stort sett bland allt jag konsummerar. Du förstår säkerligen vad mitt dåliga samvete beror på.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.