Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Din ursäkt är härmed konfimerad Micke, ta en leo åt mig också, men ,,,, när jag skriver detta sover du nog så sött. I vilket fall som helst önskar jag dig all glädje in the land of smile. Ha det gött
En massa olika i regnbågens alla färger. Många ser riktigt giftiga ut, man har säkert inte samma koll på och förbud mot färgämnen som vi har. Smakar kanske bra men jag är glad att jag inte dricker läskeblask.
Vad tyckte du? Som jag sagt innan här i tråden tror jag, har precis upptäckt Arvid, har alltid trott att det varit någon andrahandssortering eller billighetskaffe men vad jag bedrog mig, fantastiskt gott kaffe, har Wanyama nu https://www.arvidnordquist.se/kaffe/sortiment/wanyama/
Jag var i Vietnam i vintras och kaffet och mackorna var riktigt gott. En gång i livet ska man väl prova det som "experterna" säger är det bästa, vesslor som äter kaffebönor och spyr upp dom ska ge en speciell karaktär på kaffet.
200 bath räknade jag ut att en kanna kostade, kommer inte ihåg vad siffran var i dong, en kul grej med en liten ceremoni där dom tog ut bryggaren på bordet och fixade.
Gott men inget jag fastnar för, jag tyckte iofs att allt kaffe jag drack i Vietnam var betydligt bättre än vad jag fått någonstans i Thailand. Någon gång så måste jag leta reda på fiket utanför Khorat där jag läst här att det serveras Thailands bästa kaffe, för att smaka om dom kan konkurrera med Vietnam kaffet
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.