Vad skall du gör imon?

Hej

Samma här, först fotboll och sen blir det nog en tur på sjön om vädret tillåter, vi brukar ta fiskebåten på en liten tur varje år, förra året blev det Sotekanalen söderöver och iår tänkte jag att vi kan gå inomskärs norröver.
Jag och min fiskekompis brukar ta med våra fruar, några äldre grannar och vänner, vi tar med campingstolar och ett bord så kan dom sitta och gotta sig med vin och öl under turen. Vi går väl iland någonstans också och käkar, brukar bli en trevlig tur.

Mvh isan lover

Det är kanske bäst att tänka på refrängen.

Det är ju en dag imorgon också......

Har bokat 2 nätter till på Radisson för båda bilarna e på verkstad. Verkar som att spridarna behöver bytas på min gamla och den nya e fortfarande inne pga databoxen.
Du ska undvika dessa 'datorfordon'. Chevrolet Corvette -53 split window, eller en Cadillac -59, där kan man snacka om bilar som var riktigt vackra. Förmodligen omöjliga att importera, men satan, dessa bland flera andra i samma årgångsklass är nog det snyggaste som någonsin tillverkats. IMHO

Du ska undvika dessa 'datorfordon'. Chevrolet Corvette -53 split window, eller en Cadillac -59, där kan man snacka om bilar som var riktigt vackra. Förmodligen omöjliga att importera, men satan, dessa bland flera andra i samma årgångsklass är nog det snyggaste som någonsin tillverkats. IMHO
Får skaffa släp till isåfall om jag ska kunna frakta möbler till containerhamnen ;)

Tillbaka
Topp