Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det blir fotboll från soffan kl 10, sedan får vädret bestämma eftermiddagens aktiviteter. Eller rättare sagt teerak.I mon blir det ett besök på Arboga Robotmuseum!
Du då?
Mmmmm kompbanken sväller och flygpriserna går ner.Och jag är bokad på övertid både lördag & söndag,två tolvtimmars skift...
Du ska undvika dessa 'datorfordon'. Chevrolet Corvette -53 split window, eller en Cadillac -59, där kan man snacka om bilar som var riktigt vackra. Förmodligen omöjliga att importera, men satan, dessa bland flera andra i samma årgångsklass är nog det snyggaste som någonsin tillverkats. IMHOHar bokat 2 nätter till på Radisson för båda bilarna e på verkstad. Verkar som att spridarna behöver bytas på min gamla och den nya e fortfarande inne pga databoxen.
Får skaffa släp till isåfall om jag ska kunna frakta möbler till containerhamnenDu ska undvika dessa 'datorfordon'. Chevrolet Corvette -53 split window, eller en Cadillac -59, där kan man snacka om bilar som var riktigt vackra. Förmodligen omöjliga att importera, men satan, dessa bland flera andra i samma årgångsklass är nog det snyggaste som någonsin tillverkats. IMHO
Tåget eller posten... ?Får skaffa släp till isåfall om jag ska kunna frakta möbler till containerhamnen![]()
Thaistyle?Måste vi behöva oroa oss om vad vi ska gör imon? Räcker väl med att ta itu med idag först. Ett problem i taget tack
Äh, köp en convertible så har du oändlig staplingshöjdFår skaffa släp till isåfall om jag ska kunna frakta möbler till containerhamnen![]()