Vad tillåts en svartsjuk Thaifru att göra?

Haha . kanske trevligare utan hjälm samt solbrillor . utan dessa så är jag en liten nätt kille ingen ugly biker ..............:)

Phonta Tyckte du för inte så länge sedan sa att du hade en helt underbar kvinna ???

Jag skulle aldrig kunna bo med en kvinna som kompisar. Har lärt mig av mitt misstag att inte lämna mitt x flera år tidigare. Hon va inte svartsjuk för hon trodde ingen skulle kunna älska mig. Vi va ihop för att vi hade en bra ekonomi och det va allt som betydde något för henne.

ett till kanske så förstår ni att hon är svartis:rolleyes:

IMG_20160412_105351[1].jpg
Jo vem vill inte ha såna coola tofflor ;)

Ingen djäkla Thaimoppe det här :mad: Sitter ingen på min tank , tanken är ju knarrens juvel .

Att Thaikvinnor är svartsjuka har väl inte undgått någon , oftast helt obefogat , vad tillåter ni Er sambo eller fru göra i sina försök att stilla sin oro av att bli bedragen ... Jag har ju varit i Pattaya 8 dagar nu , min hustru är grymt svartsjuk och har alltid varit det , skitjobbigt och något som varit en plåga för mig i vårt förhållande , helt utan anledning vet jag nu att hon tillex genomsöker mina prylar samt axelväska för att finna något som skulle kunna "fälla" mig för vad hon inbillar sig skulle ha hänt ...
Att någon snokar i min högst personliga väska accepterar jag aldrig ... hon fann ju inget då jag inte har någon annan kvinna ,men jag blev ju naturligt djäkligt ledsen samt förbannad och funderar nu allvarligt på att framledes leva som singel , att ha uppträden en gång per månad är inte kul .. Hur har ni det på den fronten .................? Tillåter ni att frugan /flickvännen rotar överallt ....
:)

Hej Phonta. Har det blivit bättre eller är du singel nu? Jag är en thai kvinna i mina bästa år och söker en man som du. <3

:):)Vilka forumtroll det finns på detta forum .hahaha

Kanske skulle det även vara en kontaktsida här ..........
Hur gammal är du ? , i dina bästa år säger du , en häst travar bäst före 40 års ålder;)

Sen föredrar jag ett sto framför en gammal vallack ...............55555

Jag bryr mig inte var hon letar bevis. Har man rent samvete så är det väl inget att oroa sig för. Delar man säng, mat, utgifter o.s.v. så är hon gladeligen välkommen att titta i min väska. Och visst f-n har jag förståelse för misstänksamhet om gubben åker till sexköparnas paradis allt annat skulle väl bara visa på att hon inte bryr sig.

Att inte låta en annan människa ha lite privat är en sjuk företeelse anser jag, i mitt fall åker jag inte normalt till Pattaya utan min hustru , vi har bott där tillsammans i två år , massor med kompisar .. Sen är det ju så att om jag vill vara otrogen så kan jag vara det oavsett hennes svartsjuka , inte blir det bättre genom att ständigt passa på sin livspartner ...

Går du med din andra hälft på toaletten ? Risken finns ju att hon ensam där är otrogen i sina handlingar samt tankar .Häng på in nästa gång hon skall till att tömma tarmen , kanske bluffar hon och vill ha en stund för sig själv ;)

:):)Vilka forumtroll det finns på detta forum .hahaha

Kanske skulle det även vara en kontaktsida här ..........
Hur gammal är du ? , i dina bästa år säger du , en häst travar bäst före 40 års ålder;)

Sen föredrar jag ett sto framför en gammal vallack ...............55555

hehe..., ja jag förstår inte nyttan med att ha funktionen "gästskrivare", har varit mycket av det nmax kallar "oneliners" och annat som bara går ut på att förstöra, nä :thumbsdown: ner för gästskriverier.

Tillbaka
Topp