A
Anonym
Gäst
Haha . kanske trevligare utan hjälm samt solbrillor . utan dessa så är jag en liten nätt kille ingen ugly biker ..............

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är det du på bilden Phonta? Kul att få se dig på "riktigt" alltid trevligt att ha ett ansikte på er olika medlemmar.
![]()
Bild på mig finns på min avatar, den har funnits där ett tag.När kommer bilden på dig Kycklingen?
Jo vem vill inte ha såna coola tofflorett till kanske så förstår ni att hon är svartis
![]()
En aktuell bild kanske, familjebilder på oss kommer förhoppningsvis från Thailand i sommar.När kommer bilden på dig Kycklingen?
Hon kan ju sitta på tanken.heheUträknat så ...............................hehe
Att Thaikvinnor är svartsjuka har väl inte undgått någon , oftast helt obefogat , vad tillåter ni Er sambo eller fru göra i sina försök att stilla sin oro av att bli bedragen ... Jag har ju varit i Pattaya 8 dagar nu , min hustru är grymt svartsjuk och har alltid varit det , skitjobbigt och något som varit en plåga för mig i vårt förhållande , helt utan anledning vet jag nu att hon tillex genomsöker mina prylar samt axelväska för att finna något som skulle kunna "fälla" mig för vad hon inbillar sig skulle ha hänt ...
Att någon snokar i min högst personliga väska accepterar jag aldrig ... hon fann ju inget då jag inte har någon annan kvinna ,men jag blev ju naturligt djäkligt ledsen samt förbannad och funderar nu allvarligt på att framledes leva som singel , att ha uppträden en gång per månad är inte kul .. Hur har ni det på den fronten .................? Tillåter ni att frugan /flickvännen rotar överallt ....
![]()
Vilka forumtroll det finns på detta forum .hahaha
Kanske skulle det även vara en kontaktsida här ..........
Hur gammal är du ? , i dina bästa år säger du , en häst travar bäst före 40 års ålder
Sen föredrar jag ett sto framför en gammal vallack ...............55555
Vilka forumtroll det finns på detta forum .hahaha
Kanske skulle det även vara en kontaktsida här ..........
Hur gammal är du ? , i dina bästa år säger du , en häst travar bäst före 40 års ålder
Sen föredrar jag ett sto framför en gammal vallack ...............55555