Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
I källaren där man tar skytrain ligger flera växlingskontor. Bla. Superrich som är väldigt omskrivenHej
Det är i princip aldrig billigare att växla i Sverige, men det är aldrig fel att ha lite Thailändska kontanter med sig när man anländer till flygplatsen, kursen på flygplatserna brukar ju vara betydligt sämre än på bankerna en bit därifrån.
Mvh isan lover
Jag har hört från säker källa på detta forumet att man får väldigt bra kurs om man svartväxlar i guldaffärerna...![]()
Heter superrich SPR där? Fattar nada.. trodde dom hade grönt bås... har vart å sett superrich utanför terminal 21 i Bkk o där e det en jäkla kö... man borde nog växla allt när man anländer för att få mindre besvär senare.Hej
Mitt tips: skall du växla i Sverige kolla runt på olika växlingskontor. Annars växla i Thailand och helst på Superrich. Tag ut på ATM i den mån du kan. Bifogar foto på Superrich.
Mvh
![]()
Vad kostar ett vanligt bankomatuttag idag? Förr va det 250BInnan jag fixade thaibank gick jag alltid till ”luckan” på banken drog kortet och tog ut 100k bath åt gången kostar lika mycket som ett atm uttag ..
Innan jag fixade thaibank gick jag alltid till ”luckan” på banken drog kortet och tog ut 100k bath åt gången kostar lika mycket som ett atm uttag ..
HejHeter superrich SPR där? Fattar nada.. trodde dom hade grönt bås... har vart å sett superrich utanför terminal 21 i Bkk o där e det en jäkla kö... man borde nog växla allt när man anländer för att få mindre besvär senare.
The Best Currency Exchange Rates | Super Rich Thailand
Foreign currency exchange for all currencies which the high exchange rate in the central Bangkok in Pratunam area.www.superrichthailand.com
Finns även en gul där nere.Heter superrich SPR där? Fattar nada.. trodde dom hade grönt bås... har vart å sett superrich utanför terminal 21 i Bkk o där e det en jäkla kö... man borde nog växla allt när man anländer för att få mindre besvär senare.
The Best Currency Exchange Rates | Super Rich Thailand
Foreign currency exchange for all currencies which the high exchange rate in the central Bangkok in Pratunam area.www.superrichthailand.com
Vad har du för förmånligt kort där det inte dras någon avgift vid "kontantuttag över disk"?Innan jag fixade thaibank gick jag alltid till ”luckan” på banken drog kortet och tog ut 100k bath åt gången kostar lika mycket som ett atm uttag ..
Finns många olika superrich och endast en på suvvan och en i Bkk ger bra kurs, många av dom andra ger sämre än om man går in på en bank.Hej
Kanske det är en "branch", det är ett foto från nätet. Jag växlar alltid på den orangea superrich. Finns bla på bts: sala daeng, ekkamai och flera. Finns en grön också, men har bara växlat på de orangea som sagt....
Mvh
HejFinns många olika superrich och endast en på suvvan och en i Bkk ger bra kurs, många av dom andra ger sämre än om man går in på en bank.
HejInnan jag fixade thaibank gick jag alltid till ”luckan” på banken drog kortet och tog ut 100k bath åt gången kostar lika mycket som ett atm uttag ..