Thailands valuta

Vad får du det ifrån att jag är intresserad av nån annans pengar?
Tror att du har lite svårt med läsförståelsen, skobbade mycket i skolan kanske?
Nja, hälften av dina inlägg som du genererar gäller andras ekonomi och vad dom gör eller inte gör med deras pengar.

Ja, jag hade rätt mycket frånvaro i skolan, men klarar mig alldeles utmärkt ändå.
Hur var din skolgång?

Då läser du illa, var skriver jag ex nåt om vad Phonta gör för sina pengar? Du missar ofta hela poängen i mina inlägg.
Det var inte Phontas inlägg jag tänkte på utan mer generellt.
Hur var det med läsförståelse och hur var det med din skolgång och blev det något vettigt jobb med en vettig lön.
Fastighetsmäklare blev du i alla fall inte.

Men jag blev Fastighetsförvaltare , märkligt så illa som jag stavar ...:):)
Själv blev jag svindlare. Ibland stora penga och ibland små pengar.
Sedan så flyger jag utav bara helvete, så jag borde kanske ha blivit pilot istället.

Bokade en resa för någon timme sedan och nu sitter jag på flyget.
Har jag egentligen ett hem?
Bör jag hyra?
Dumt att renovera?

Äh
Postar en bild på en ny maskin i SAS flotta.

Micke.T

Forumvärd
Forumpersonal
Så du har haft en bil som du inte ens kan stava modellnamnet till? [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Börjar nästan kännas som du tagit rejält sikte på Phonta för att provisera, ibland är det bättre att bara läsa å tycka vad man vill utan att kommentera.

Roligt att retas ibland, bara man har vett på när man skall sluta;)

P

Pjodd

Gäst
Själv blev jag svindlare. Ibland stora penga och ibland små pengar.
Sedan så flyger jag utav bara helvete, så jag borde kanske ha blivit pilot istället.

Bokade en resa för någon timme sedan och nu sitter jag på flyget.
Har jag egentligen ett hem?
Bör jag hyra?
Dumt att renovera?

Äh
Postar en bild på en ny maskin i SAS flotta.

Är den nya maskinen i SAS-flottan en broschyr så förvånar det mig inte;)
Av misstag flög jag med SAS för ett par år sedan. Samma flygvärdinnor som var snygga på 80-talet...
Flög i "bizclass" på ett sunkigt plan till en ort norröver. Vill minnas att det hette Arlanda.
Kan tänka mig att de enda personerna som flyger SAS till BKK är flygbiljetter utdelade på bingolotto:D (där resenärerna har Gevalia i bagaget).
Snart nyår så ta det för vad det är;)

Är den nya maskinen i SAS-flottan en broschyr så förvånar det mig inte;)
Av misstag flög jag med SAS för ett par år sedan. Samma flygvärdinnor som var snygga på 80-talet...
Flög i "bizclass" på ett sunkigt plan till en ort norröver. Vill minnas att det hette Arlanda.
Kan tänka mig att de enda personerna som flyger SAS till BKK är flygbiljetter utdelade på bingolotto:D (där resenärerna har Gevalia i bagaget).
Snart nyår så ta det för vad det är;)
Flyger du till Bkk med SAS så blir det nog i form av privatjet

Topp