Thailands valuta

Ungefär som jag tänker ett par tusen om dagen ,men man vet ju inte om det blir en ny SUW , eventuellt en Toyota RV 4 .....Hade en sån innan jag flyttade ner ,, funderar på en ny i Thailand , nytt är nytt
Ja som sagt ingen summa värd att yvas över växelkursen.

Vad får du det ifrån att jag är intresserad av nån annans pengar?
Tror att du har lite svårt med läsförståelsen, skobbade mycket i skolan kanske?

Nja, hälften av dina inlägg som du genererar gäller andras ekonomi och vad dom gör eller inte gör med deras pengar.

Ja, jag hade rätt mycket frånvaro i skolan, men klarar mig alldeles utmärkt ändå.
Hur var din skolgång?

Nja, hälften av dina inlägg som du genererar gäller andras ekonomi och vad dom gör eller inte gör med deras pengar.

Ja, jag hade rätt mycket frånvaro i skolan, men klarar mig alldeles utmärkt ändå.
Hur var din skolgång?
Då läser du illa, var skriver jag ex nåt om vad Phonta gör för sina pengar? Du missar ofta hela poängen i mina inlägg.

Men jag blev Fastighetsförvaltare , märkligt så illa som jag stavar ...:):)

Själv blev jag svindlare. Ibland stora penga och ibland små pengar.
Sedan så flyger jag utav bara helvete, så jag borde kanske ha blivit pilot istället.

Bokade en resa för någon timme sedan och nu sitter jag på flyget.
Har jag egentligen ett hem?
Bör jag hyra?
Dumt att renovera?

Äh
Postar en bild på en ny maskin i SAS flotta.
73764c762f2173610d23bffcc6c0efac.jpg

Själv blev jag svindlare. Ibland stora penga och ibland små pengar.
Sedan så flyger jag utav bara helvete, så jag borde kanske ha blivit pilot istället.

Bokade en resa för någon timme sedan och nu sitter jag på flyget.
Har jag egentligen ett hem?
Bör jag hyra?
Dumt att renovera?

Äh
Postar en bild på en ny maskin i SAS flotta.
73764c762f2173610d23bffcc6c0efac.jpg

Är den nya maskinen i SAS-flottan en broschyr så förvånar det mig inte;)
Av misstag flög jag med SAS för ett par år sedan. Samma flygvärdinnor som var snygga på 80-talet...
Flög i "bizclass" på ett sunkigt plan till en ort norröver. Vill minnas att det hette Arlanda.
Kan tänka mig att de enda personerna som flyger SAS till BKK är flygbiljetter utdelade på bingolotto:D (där resenärerna har Gevalia i bagaget).
Snart nyår så ta det för vad det är;)

Inte längre väl men dom gjorde, jag flög oftast med SAS i början när ja skulle hem och som Pjodd säger riktigt låg standard.
Kan tänka mig det , sist jag fög med dem var 2012, flyg till Umeå ett par tre dagar i månaden då jag förvaltade fastigheter efter hela Norrlandskusten , skitdålig kvalitet

Är den nya maskinen i SAS-flottan en broschyr så förvånar det mig inte;)
Av misstag flög jag med SAS för ett par år sedan. Samma flygvärdinnor som var snygga på 80-talet...
Flög i "bizclass" på ett sunkigt plan till en ort norröver. Vill minnas att det hette Arlanda.
Kan tänka mig att de enda personerna som flyger SAS till BKK är flygbiljetter utdelade på bingolotto:D (där resenärerna har Gevalia i bagaget).
Snart nyår så ta det för vad det är;)

Flyger du till Bkk med SAS så blir det nog i form av privatjet

Liknande trådar

A
Svar
2
Visningar
1 K
A

Tillbaka
Topp