Väntans tid är lång...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Hejsan! Jag skriver lite i min ensamhet...min flick ven åkte till Thailand sista oktober och hon är borta 4 månad hoppnings vis max....slutet på februari åker jag och hämta henne om allting löper som planerad...Hon var här 6 månader hemma hos mig i Uddevalla och vi hade ett fantastisk sommar tillsammans... jag saknar henne....hon har lämnat alla papper till Svenska ambassaden i Bangkok och hon fick tid för intervju den 20 de december....processen pågår allt...jag är lite osäker allt sådant här "byråkrati"
är nog åt särskild jag borde tänka under tiden när jag ventar att migrationsverket kallar mig på intervju...???Gärna tips...allt hjälp är välkommen
MVH/ Kari

Hej
Min tjej var på intervju 12/7 sedan fick jag papperen 16/8 och skickade tillbaka till migrationsverket 6/9 var allt klart med UT så om allt funkar ska allt vara klart i slutet av februari för er och du ska inte behöva själv gå på någon intervju allt du kan göra är att vänta och hoppas att de skyndar sig på migrationsverket
Lycka till

Min fru var på intrevjuv den 11/10 och migrationsverket fick papperen ifrån ambasaden den 3/11 men de skickar ut frågeformuläret till mig tidigast i slutet av januari 2007 :(
Jag åker till Thailand den 9/12 och kommer hem den 15/1 :)
Tack för ett bra forum.
// Fredrik

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
1
Visningar
1 K
Anonym
A