Var är bilden tagen?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
:wai:
Kycklingen!

Den blågula skylten ska det stå"HASSES SOFTROCK CAFÉ", då hade det kanske varit lättare och knäcka den...

Ett ok ställe!! Och softa och svälja en pilsner el. två, brukar glida in en och annan svensk som vill höra vad som hänt, vilka kändisar som glidit i revy.
Hasse själv har tagit pension och sålt till en norrman, han kör det i samma anda, med lite uppsnyggat kök o.s.v

BerraMuk

:wai:
Detta tempel finns i norra Thailand: söker efter staden?
Bild kommer här:

nr169.jpg

Det var därför du la in bilden nu när Kycklingen jobbar, Jo-Be! Chiang Mai hade hon tagit direkt, lätt som en plätt. ;D ;D ;D

"Berralund " sa:
Det var därför du la in bilden nu när Kycklingen jobbar, Jo-Be! Chiang Mai hade hon tagit direkt, lätt som en plätt. ;D ;D ;D

Tack Berralund. :wai:
Jag kan lägga till med en gissning att templet ligger innanför murarna. (Wat chedi loung)
Om inte så gissar jag att det ligger på Loi Kroh Road.

"Gazton " sa:
Jag är inte så bekant med Pattaya.. men andra här inne bör ju vara det.

Hoppas du inte har något emot att jag trampar på dig när jag lägger ut ännu en bildtråd.. Kanske folk vaknar till. :

Ledtråd: Mat

Jag väntar på en ledtråd eller att du säger att jag har svarat rätt. ;)

"Kycklingen " sa:
Jag väntar på en ledtråd eller att du säger att jag har svarat rätt. ;)

Förlåt Kyckling!

Jag såg inte detta inlägget förrens nu :(

Ledtråd: Det är en stor 7:a på utsidan av den höga byggnaden :-)

Vet inte om Resturangen heter så.. Det var mer byggnadens namn jag var ute efter

Nu gör jag det enkelt, Thailands högsta byggnad (Tror jag) ;)

Skit också, jag hade det svaret och vincent att välja på och valde fel, men det blev ju rätt ändå till slut. :)

Med ledtråd.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp