Var är bilden tagen?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Vart e denna bid ifrån

111.jpg

Den där bilden har jag sett tidigare (i ett annat forum tror jag).
Hmmm....var det inte någonstans i Phuket? Men vart.....nä det kommer jag inte ihåg.

Hejsan

Klampar in i denna tråd med en bild från det absolut finaste hotellet jag någonsin bott på. Det vore roligt om någon känner igen det.

Visa bilaga 8179

"glimten66 " sa:
Inte en susning men såg riktigt fint ut där vill ja bo ;)

Min mans företag har en deal med hotellet i fråga. Själv hade jag aldrig haft råd att bo där.

prova att googla " harbour plaza hongkong" Bättre än så blir det nog aldrig /Ann

"Ann64 " sa:
Min mans företag har en deal med hotellet i fråga. Själv hade jag aldrig haft råd att bo där.

prova att googla " harbour plaza hongkong" Bättre än så blir det nog aldrig /Ann

Din man jobbar med olja... Jag kan se kopplingen :)

Vad jag har hört om Plaza är att under 1000 dollar blir man erbjuden städskrubben.. :)

"Gazton " sa:
Din man jobbar med olja... Jag kan se kopplingen :)

Vad jag har hört om Plaza är att under 1000 dollar blir man erbjuden städskrubben.. :)

Städskrubben duger, man ska ändå vara ute så mycket man kan på semestern. ;D

"rosen66 " sa:
var o tittade på länken o billigaste rummet var 1700kr natten.

ok, delar man det på 2 betalande också så blir det ju inte så farligt om man håller sej till några nätter. Om man nu vill ha lyx, annars duger städskrubben också. jag är inte så kräsen. :laugh:

"Kycklingen " sa:
Den kan man nog få gratis om man inte berättar om det. Men det gäller ju att stiga upp tidigt innan städerskan kommer och upptäcker en. 8)

Eller inte....
Om städerskan är söt.. ;)

Ooops, inte ett alternativ för dig? :smile:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp