Vem är felfri

• Trådstartare Trådstartare SLU.
  • Start datum Start datum

Är du felfri?

• Ja

Röster: 3 33.3%
  • Ja, men inte enligt andra

Röster: 1 11.1%
  • Röster: 4 44.4%
  • Nä, men mamma tycker det

Röster: 1 11.1%

• Totala väljare
    9
  • Denna undersökning kommer att stängas: .

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
S

SLU.

Gäst
Finns här någon som anser att han är felfri? Jag tycker det verkar finnas några här som alltid vet hur allt ska vara och håller man inte med så tjuras det.
Gör som mig och låt mamma bo hos er då har ni någon som kan hålla med er och hålla om er eller så skaffar ni er en Dolly som kan trösta er vid behov.

Hopp hopp

Rolig tråd, det gnäggas säkert i kulisserna.
emoji16.png

Alla andra tycker jag är felfri. Jag själv är mer kritisk och ser att jag nästan kan göra fel. Och sådant tolereras inte, jag ska skärpa mig.

Eller med tanke på vem jag är så är jag jävligt felfri med tanke på förutsättningarna.

Jag är definitivt inte en felfri person , däremot är jag förbaskat uppriktig och ärlig .
Jag ar dessutom en bra verklighetsuppfattning om hur värden ser ut samt vad som är bra eller dåligt för Sverige . jag skulle aldrig kunna tänka mig att utnyttja Sverige för egen vinning samt heller aldrig svika en god vän.. Dumma människor som förtjänar det kan jag utan att tveka slå på käften och oftast med gott resultat.......... ;D ;D ;D

Nä tror du har fel där.
Har du självinsikt så för står du att du inte är felfri, men ok har du inte detta så är du felfri, men då endast med din egen betraktelse.

"Phonta " sa:
Jag är definitivt inte en felfri person , däremot är jag förbaskat uppriktig och ärlig .
Jag ar dessutom en bra verklighetsuppfattning om hur värden ser ut samt vad som är bra eller dåligt för Sverige . jag skulle aldrig kunna tänka mig att utnyttja Sverige för egen vinning samt heller aldrig svika en god vän.. Dumma människor som förtjänar det kan jag utan att tveka slå på käften och oftast med gott resultat.......... ;D ;D ;D

"Uppriktig och ärlig, har en bra verklighetsuppfattning och vet hur världen ser ut samt vad som är bra för Sverige..." De som är dumma och inte delar min uppfattning "slår jag på käften"..........När en person pratar på detta viset om sej själv så drar folk i gemen sig tillbaka...Men det skrattas ju på forumen :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Uppriktigt sagt , du är en riktig djäkla bråkstake , en dag möts vi hoppas jag Arryea.

Du har tjafsat för mycket här nu så håll dig undan från mig ,om du tror att jag bangar så misstar du dig ... tänker inte besvara dina dumma inlägg hädanefter utan hoppas att de helt enkelt av MOd anses som ren provokation och därför tas bort ...

Men jag står för vad jag säger ... ;)

"Phonta " sa:
Uppriktigt sagt , du är en riktig djäkla bråkstake , en dag möts vi hoppas jag Arryea.

Du har tjafsat för mycket här nu så håll dig undan från mig ,om du tror att jag bangar så misstar du dig ... tänker inte besvara dina dumma inlägg hädanefter utan hoppas att de helt enkelt av MOd anses som ren provokation och därför tas bort ...

Men jag står för vad jag säger ... ;)

Det är sååå roligt att bråka med dej :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:...och du är ju den ende...som jag bråkar med...du verkar glömma att jag ger tillbaka.... ;)

Jag är inte långsint, däremot har jag ett långt minne...

bara att be mig om ursäkt så glömmer vi saken.

Det kommer de aldrig att lära sig , det ligger kulturellt att aldrig svara " jag vet inte" eller att uttala ordet fårlåt , det verkar upp till oss Faranger att förlåta ..
Även om det ar Thaisen som gjort fel ;)

Jag tycker tvärt om, massor av gånger får jag svaret jag vet inte av thai.

men det är kanske för att dom förstår vad jag frågar, jag pratar ju deras språk

"Phonta " sa:
Det kommer de aldrig att lära sig , det ligger kulturellt att aldrig svara " jag vet inte" eller att uttala ordet fårlåt , det verkar upp till oss Faranger att förlåta ..
Även om det ar Thaisen som gjort fel ;)
Och precis detta är ju vad som gör att Thailand ligger 50 år efter i utvecklingen.
Har ju haft arbetare hemma som byggt ut altanen nu under 2 månader, hillevitte vad korkade dem är och kassa på sitt jobb. Den enda stolthet dom har är att dom aldrig gör fel. Dom har fått göra om hur mycket som helst på egen bekostnad men fortsätter likförbaskat att göra fel in i det sista trots att dom insett för länge sen att det inte funkar med mig.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp