Vilken öl dricker ni

Jaha hur ska man lära gamla hundar att sitta :D Men nästa gång ska jag smygtesta så jag vet med säkerhet ... 5555 ..m

En hund som inte sitter är inte lärd, men man kan alltid skola om skiten. :D:D:D

Smygtesta!?!
Jasså, Jaha! Du é sån du, måste smyga med drickat :):D:) Skämt å sido!

Senast redigerad av en moderator:
Den lokala stads ölen sitter fint! :-D

12325412_845445372219814_1686754458_n.jpg

Då kan jag erbjuda eller rekommendera denna i stället för Blågul, som ett annat alternativ.

3274475837794.jpg

En bra ljus öl, i prisklass mitt i mellan billig/dyr och om du, EV är van att äta thaimat med lite styrka i, då är denna utmärkt.
Måste erkänna att denna var nästan i klass med Mariestad, men lite för blaskig.

Någon som sett och smakat Singhas nya öl, U. 5% och 5 baht billigare? Helt ok, går bra i byn!

3d9426d8c978c10b3e40ebec9acc426f.jpg

Har nu provat allt Chang som många gillar smakar ju Päron soda, LEO är nog lite mera ÖL för men. Alla är vi olika: Men så är det

Har nu provat allt Chang som många gillar smakar ju Päron soda, LEO är nog lite mera ÖL för men. Alla är vi olika: Men så är det

Om jag skulle göra ett blindtest mellan Chang och Leo så skulle jag säga mums till båda och troligtvis inte kunna bedöma vilken som var vilken.
Ljus, kall och god är mitt motto :)

Om jag skulle göra ett blindtest mellan Chang och Leo så skulle jag säga mums till båda och troligtvis inte kunna bedöma vilken som var vilken.
Ljus, kall och god är mitt motto :)
Det hade jag kunnat göra helst efter någon minut då jag rätt snabbt får sura uppstötningar och ont i magen av Leo.
Anledningen vet jag inte men det är nåt med Leo jag inte tål så kan inte dricka den.

De va då Det, nya tag nu;)Jag är ingen öldrickare normalt men i Thailand smakar det bra i värmen med is, är väl att det blir utspätt av isen som gör att jag gillar ölen där, på tal om damer...:D:D;)
Jaja, man glömmer fort när man har piggnat till. Numera dricker jag ju inte öl men med is är det en styggelse. Nej tack, skall icke spädas ut.

De va då Det, nya tag nu;)Jag är ingen öldrickare normalt men i Thailand smakar det bra i värmen med is, är väl att det blir utspätt av isen som gör att jag gillar ölen där, på tal om damer...:D:D;)

Jo damer gillar man ju. Isen kan man spara till en Gin & Tonic.

Någon som sett och smakat Singhas nya öl, U. 5% och 5 baht billigare? Helt ok, går bra i byn!

3d9426d8c978c10b3e40ebec9acc426f.jpg

Hade en sådan i juni. Helt ok, men Chang e nog bättre för mig. Changen hade fått sin rätta smak tillbaka, kanske skall jag tillägga, för det mesta. Ibland smakade den lite vattnig. Minns att jag reflekterade över detta för nåt år sedan.

Visa bilaga 61154

Liknande trådar

A
Svar
52
Visningar
6 K
E
A
Svar
0
Visningar