Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Singha är den enda drickbara ölen i Thailand och bara om det är max en månad sedans tappning.
Igår köpte jag dock lite riktig öl i Bangkok innan jag åkte till byn så mu dricks världens just nu godaste öl; inte överdrivet dyr heller om man betänker thailändska priser på importerad öl.
Singha är den enda drickbara ölen i Thailand och bara om det är max en månad sedans tappning.
Igår köpte jag dock lite riktig öl i Bangkok innan jag åkte till byn så mu dricks världens just nu godaste öl; inte överdrivet dyr heller om man betänker thailändska priser på importerad öl.
Tänkte jag skulle väcka denna tråd till liv igen. Jag är en person som dricker med måtta, men ibland har jag ett sug efter en god IPA eller APA eller någon av deras förgreningar, gärna med ljuvliga toner av exotisk frukt. Ibland är det gott med en belgisk öl av något slag, men det jag funderar på är om det finns något thailändskt bryggeri som brygger något annat än ljus lager. Någon som vet?
Tänkte jag skulle väcka denna tråd till liv igen. Jag är en person som dricker med måtta, men ibland har jag ett sug efter en god IPA eller APA eller någon av deras förgreningar, gärna med ljuvliga toner av exotisk frukt. Ibland är det gott med en belgisk öl av något slag, men det jag funderar på är om det finns något thailändskt bryggeri som brygger något annat än ljus lager. Någon som vet?
Helst Chang för att hålla fyllan flytande, annars startar jag gärna en fylla med ren vodka eller något annat starkt som jag sköljer ner med Chang men nu har det inte varit någon alkohol på snart 10 månader så jag börjar bli sugen på ett rus även om jag inte känner något sug efter det men jag blir ju så jäka rolig på fyllan, i alla fall enligt stora syrran. Ska försöka avhålla mig från alkohol till julfesten i Udon Thani om nu corona tillåter det och då blir det ett år som alkoholfri vilket inte hänt på drygt 50 år.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.