Zlatan Ibrahimović

Jag håller absolut med. Man behöver inte bete sig som en odräglig bortskämd diva bara för att man är en fotbollsartist av världsklass. Lite ödmjukhet kan man trots allt bjuda på. Jag accepterar aldrig ett sådant beteende, vare sig av mig själv eller andra.
Och ingen kan nog förneka att Zlatan är en gudabenådad fotbollsspelare, synd att han skämmer ut sig ibland.
Jag är ju inte fotbollsintresserad ett dugg. Sen blandar man ihop fotboll med hockey.
Men fick den vibben för längesedan att han känner sig illabehandlad och ger igen. =)
Kanske har jag fel. Men tror jag sett några klipp när han ryker ihop med en tv4 kommentator.
Ska se om jag kommer ihåg namnet

Mn nej @Berralund, inte okej.

Hej

Zlatan gjorde två mål mot Roma i en match som slutade 3-3, nu är han ensam skytteligaledare med sina 6 mål på tre matcher.

Zlatan jublar efter 1–0-målet mot Roma.

FOTO: MARCO LUZZANI / GETTY IMAGES EUROPE
Zlatan jublar efter 1–0-målet mot Roma

Mvh isan lover

Hej

Zlatan fortsätter att imponera, en assist och ett mål i matchen mot Udinese, målet gjorde han med en cykelspark.

Mvh isan lover

Hej

Zlatan fortsätter att imponera, en assist och ett mål i matchen mot Udinese, målet gjorde han med en cykelspark.

Mvh isan lover
Säga vad man vill om Zlatan, men fotboll kan han fortfarande spela trots sin ålder.

Alla utom landslaget. Där var han för bra för övriga i laget. Tyvärr.

Hej

Lite så var det men ändå sögs han vara den bäste genom tiderna där också statistiskt sett, tänk hur bra det hade kunnat bli med en bättre omgivning.

1. Zlatan Ibrahimovic – 65 mål/116 landskamper (målsnitt 0,53)
Sveriges överlägset mesta målskytt i landslaget genom tiderna är som sagt Zlatan Ibrahimovic. Med 65 mål är det liksom inget snack om saken. Vi kommer inte behöva redigera förstaplatsen på den här listan på lääänge… Och vilka mål sen! Klacken mot Italien. Kanonen mot Ungern. Cykelsparken mot England. Frisparken mot Danmark. Tack för allt Zlatan!

Näst bäste målskytt i landslaget genom tiderna är Sven Rydell 49 mål, trea är Gunnar Nordahl med 43 mål, fyra är Henrik Larsson med 37 mål, femma är Gunnar Gren med 32 mål o.s.v.

Mvh isan lover

Tillbaka
Topp