Zlatan Ibrahimović

Isan Lover

Forumveteran
Hej

Zlatan blev matchhjälte igen, två mål mot Napoli.

Mvh isan lover

Isan Lover

Forumveteran
Hej

Det blev som väntat en 12 guldboll för Zlatan igår, han blev också utsedd till bäste anfallare för 14 gången, grattis och vi får väl hoppas på en 13 guldboll.

1606288070503.jpeg

Mvh isan lovef

Isan Lover

Forumveteran
På tal om grymma fotbollsspelare, vart det ledsamt att läsa igår att Maradona gått ur tiden bara 60 år gammal :(
Enligt mig en av de 3 största genom tiderna.

Vila i frid

Hej

Ja Maradona var ju osannolikt bra, en sån talang, själv rankar jag honom före Messi och ganska långt före Ronaldo, men vi ska inte glömma bort Pele heller, såg honom live en gång men det var i slutet av karriären med New York Cosmos, enligt mig är det väl mellan Pele och Maradona det står, därefter kommer Messi, Ronaldo och Zlatan.

Mvh isan lover

Isan Lover

Forumveteran
Hej

Nu har Förbundskapten Janne Andersson träffat Zlatan i Milano, samtalet sägs ha varit positivt och fortsatt kontakt ska hållas, låter ju lovande.

Mvh isan lover

Isan Lover

Forumveteran
Hej

Zlatan ser tyvärr ut att missa ytterligare matcher p.g.a skada, inga mer matcher före Julhelgen och i värsta fall missar han även några matcher efter Jul.

Men han har ju kommit tillbaka snabbare än väntat förut så vi får hoppas på en repris.

Mvh isan lover

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Hej

Zlatan ser tyvärr ut att missa ytterligare matcher p.g.a skada, inga mer matcher före Julhelgen och i värsta fall missar han även några matcher efter Jul.

Men han har ju kommit tillbaka snabbare än väntat förut så vi får hoppas på en repris.

Mvh isan lover
Eller så börjar kanske åldern ta ut sin rätt till slut.

Krille

Forumvärd
Forumpersonal
Zlatan är nominerad till Jerringpriset

In och rösta.... på honom eller någon av de andra..

Det går att rösta via telefon, Radiosportens webbplats och via SVT:s Duo-app.
Jag lägger min röst på Mondo.:thumbsup: Så ung och redan bäst räcker för mig:)

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Det finns enbart en som är värdig priset Jerringpriset och det är Armand Duplantis, tveklöst! Mycket bättre att uppmuntra en sådan kille än en snart avdankad fotbollsdiva. Zlatan har haft sin tid, nu är det dags att sporra ungdomen.

Acke

Forumräv
Det finns enbart en som är värdig priset Jerringpriset och det är Armand Duplantis, tveklöst! Mycket bättre att uppmuntra en sådan kille ... nu är det dags att sporra ungdomen.
Han är naturligtvis i en klass för sig, men jag upplever inte honom som en svensk idrottsman. Han hade, med dubbla medborgarskap, möjligheten att tävla för Sverige i internationella tävlingar då konkurrensen här hemma inte var i närheten av vad den var i USA. Bara de där uttagningstävlingarna gör att många idrottare mer eller mindre måste lägga upp säsongen så att de presterar som bäst INNAN mästerskapen, så han valde naturligtvis Sverige för att få ekonomiskt stöd och raka rör till de stora mästerskapstävlingarna.

Smart gjort och nu är han nog den störste inom friidrotten. För egen del har jag inget behov att att uppmuntra amerikanska ungdomar.

Liknande trådar

Topp