Zlatan Ibrahimović

 
Apropå Zlatan frågade jag en kines.
Vi brukar leverera den bästa.
Either the the glass was made in China or the fly was made in Sweden?
20200725_102445.jpg
 
Hej

Enligt uppgifter i media får vi se Zlatan ännu en säsong i Milan, han uppges vara överens om ett kontrakt för nästa säsong på ca 41 miljoner plus bonusar.

1596252328703.jpeg



Mvh isan lover
 
Hej

Zlatan målskytt igen, 38-åringen är nu äldst genom tiderna i Serie A att göra minst tio mål under en ligasäsong. Ibrahimovic har alltså blivit historisk två gånger inom loppet av fyra dagar, i onsdags blev han först hittills att göra 50 ligamål för båda Milanoklubbarna Inter och AC Milan.

1596344877393.jpeg



Mvh isan lover
 
Och då var det dags igen för ett korkat uttalande av Milanspelaren. Vore mycket bättre han höll käft, nu dissar han landslagsledningen för att Kulesevic bara fick spela 20 minuter. Själv tycker jag att vi gjorde en bra match igår, trots 0-1. Men en annan sak jag såg var att alla spelarna sjöng med i den Svenska nationalsången, det gjorde man inte på Zlatans tid.
 
Hej

Det var naturligtvis fel att ta till så hårda ord som Zlatan gjorde, men han var nog långt ifrån ensam om att vilja ha Kulesevic på planen ifrån start, inte minst Kulesevic själv verkade både förvånad och missnöjd med att hamna på bänken och få göra ett kort inhopp.

Mycket tyder väl också på att Kulesevic får mer speltid och kanske t.o.m starta nästa match, men jag håller med dig om att Sverige gjorde en ganska bra match med tanke på motståndet.

Mvh isan lover
Det jag blev mest förbannad på var att han tycker Sverige blir kvävda av nuvarande ledning. Nä han vill bara hjälpa sina ”landsmän” säger Nannskog. Och jag håller med.
 
Det jag blev mest förbannad på var att han tycker Sverige blir kvävda av nuvarande ledning. Nä han vill bara hjälpa sina ”landsmän” säger Nannskog. Och jag håller med.
Att ha ett vic i slutet betyder inte att de är från samma land. Jag begriper inte, är de in svenskar vad gör i svenska landslaget?
Det går inte att ha åsikter längre
 
Att ha ett vic i slutet betyder inte att de är från samma land. Jag begriper inte, är de in svenskar vad gör i svenska landslaget?
Det går inte att ha åsikter längre
Jo då, visst kan alla ha sina synpunkter. Zlatan du och jag har all rätt till det. Och min synpunkt är att han borde knipa käft, då han dissar Sveriges ledning på det viset. Fan,, allt har ju blivit bättre sen han slutade.
 
Jo då, visst kan alla ha sina synpunkter. Zlatan du och jag har all rätt till det. Och min synpunkt är att han borde knipa käft, då han dissar Sveriges ledning på det viset. Fan,, allt har ju blivit bättre sen han slutade.
Zlatan är en fantastisk fotbollsspelare.
Hade han taggat mer lite så hade han antagligen varit en fantastisk människa också.
Fast jag håller med dig.
Nu är inte landslaget en one man show längre.
 
Jo då, visst kan alla ha sina synpunkter. Zlatan du och jag har all rätt till det. Och min synpunkt är att han borde knipa käft, då han dissar Sveriges ledning på det viset. Fan,, allt har ju blivit bättre sen han slutade.
Inte riktigt, dom snygga målen har uteblivit. Men att lära sig hålla käft, är nog inte lätt för någon som inte gått ut skolan och flera miljarder på kontot;)
 
 
 
Tillbaka
Topp