Zlatan Ibrahimović

 
1616306167906.png
 
En risk med att ha med en som Zlatan är, går det dåligt för honom vet vi ju vilket humör han har. Detta kan dra ner hela laget i skiten.
Han är trots allt snart 40 år, kroppen pallar inte på elitnivå hur länge som helst.
Självklart hoppas jag han får en lyckad comeback, för att stolt kunna lägga skorna på hyllan efter detta sista äventyr :)
 
En risk med att ha med en som Zlatan är, går det dåligt för honom vet vi ju vilket humör han har. Detta kan dra ner hela laget i skiten.
Han är trots allt snart 40 år, kroppen pallar inte på elitnivå hur länge som helst.
Självklart hoppas jag han får en lyckad comeback, för att stolt kunna lägga skorna på hyllan efter detta sista äventyr :)

Hej

Humöret är ju inte alltid på topp, men jag tycker att han har förändrats en hel del över tid, numera är han ju mer som en pappa för laget han spelar i, han skyddar, uppmuntrar och lyfter dom yngre, men motståndare får ju fortfarande känna av hans humör, men så är det nog i proffsfotbollen.

Mvh isan lover
 
Hej

Humöret är ju inte alltid på topp, men jag tycker att han har förändrats en hel del över tid, numera är han ju mer som en pappa för laget han spelar i, han skyddar, uppmuntrar och lyfter dom yngre, men motståndare får ju fortfarande känna av hans humör, men så är det nog i proffsfotbollen.

Mvh isan lover
Det ar vall en helvetes tur att han inte har svenskt femenin humor utan ett riktigt karlakar humor, kunde nastan tro han ar sjoman ibland
 
Det ar vall en helvetes tur att han inte har svenskt femenin humor utan ett riktigt karlakar humor, kunde nastan tro han ar sjoman ibland
Ja man måste va sjöman för att förstå en sjöman.
Vanligt folk är lite blöta runt ögat.
Vi fick en ny kadett ombord, första hamnalöpet fick 2ndre styrman order av kapten att ta med kadetten till red light och lära upp han.

Vart ot men för att va på så tycker jag det skall bli spännande med Zlatan i laget, landslaget idag är ju helt namnlöst, känner knappt till eller hört talas om en spelare.
När jag tänker på landslaget tänker jag ofta Ravelli, Dahlin, Brolin, Källström, Svensson, Schwarz, Henrik Larsson, Ingesson.

Sen när jag kommer på att fan dom spelar ju inte längre kan jag bara komma på ett namn, Zlatan.
Kommer titta på EM pga han är med, annars hade jag nog skippat det.
 
Hej

Zlatan gjorde sitt 15 mål för Milan i söndagens match mot Fiorentina.

Zlatan med mål direkt efter skadan​

Av: Filip Lindfors, Jonathan Nilsson

PUBLICERAD: SÖN 21 MAR 2021
UPPDATERAD: I GÅR 15.29
Zlatan Ibrahimovic.


FOTO: SPADA / TT NYHETSBYRÅN
Zlatan Ibrahimovic.
FOTBOLL

Zlatan Ibrahimovic forsätter att skriva historia.

Svensken blev målskytt direkt i segern mot Fiorentina.

Han är därmed den äldsta spelaren att göra 15 mål under en säsong i Serie A.


Mvh isan lover
 
Ja. Jag tror att landslaget förlorar både psykiskt och ekonomiskt.
Utan honom så blir nog inkomsten lägre på reklamkontot.
Minns ett reportage om hur facit använde landslaget som reklampelare i Sydamerika. De satsade så hårt att de till och med vid något tillfälle skötte radioreferaten från någon match.
Antar att det här påverkar självförtroendet bland spelarna.
 
Hej

Zlatan gjorde mål i hans första match för året när Milan slog Lazio med 2-0.

1631473576479.jpeg


Inbytt i den 60:e och målskytt sju minuter senare.
Zlatan Ibrahimovic är tillbaka efter 126 dagar och satte 2–0-målet hemma mot Lazio efter bara sju minuter på planen. – ”Ibra” blir aldrig gammal, hyllar tränaren Stefano Piolo



Mvh isan lover
 
Senast ändrad:
Fotbollen har inte tid just nu med nya stjärnor. Även de är drabbade av covid. Skådespelet måste fortsätta. Zlatan 39 gör mål. Hur många är det som tar en för sin egen framtid här. Det är väl solklart att det finns bättre spelare

Det viktigaste för fotboll är just nu att behålla intresset.
 
 
 
Tillbaka
Topp