75 årig kvinna dödades av pitbulls, bitskador över hela kroppen.

Isan Lover

Forumveteran
Hej

En 75 årig kvinna överfölls och dödades av 6 pitbullhundar i Nonthaburi, det var familjens egna hundar som dödade kvinnan, hon var vid tillfället ensam hemma och hittades sedan liggandes i en pöl av blod, hon hade bett över hela kroppen.

75 year old mauled to death by pitbulls in Nonthaburi

Published March 20, 2019

By The Thaiger

1pm.jpg.a1567fa5e95dfa15f58d76f6387eb056.jpg

PHOTO: Sanook

A family have returned home to find the 75 year old Grandmother had been attacked and mauled by the family’s six pit bull terriers.

The woman, named Iat, was lying in a pool of blood outside the house in Bang Bua Thong, Nonthaburi, on the west side of the Chao Phraya, Bangkok.

Sanook reports that she had been bitten all over suffering dozens of bites was already deceased.

The family’s six pit bull terriers were put back in their cage and the police were called. The woman was home alone with the dogs while her daughter, son-in-law and child were out.

Police speculate the dogs were stressed in the heat or were affected by some strange smell. The report doesn’t mention what action is being taken against the dogs.

SOURCE: Sanook

https://thethaiger.com/news/bangkok/75-year-old-mauled-to-death-by-pitbulls-in-nonthaburi

Mvh isan lover

Ja, vad i helv skall man säga , varför har man 6 st Pittisar , Och speciellt om man inte kan hundar , för det är ju uppenbart att något allvarligt felat när man skaffar 6 st av en ras som ständigt kräver tillsyn av lydnad och ledarskap .. Thai kan inte hundar överhuvudtaget , fattar noll . Gör min tik något olovligt så behöver bara höja rösten till henne, så kommer hon fram och lägger sig på rygg med svansen mellan benen , undergiven mitt ledarskap ..

Ja, vad i helv skall man säga , varför har man 6 st Pittisar , Och speciellt om man inte kan hundar , för det är ju uppenbart att något allvarligt felat när man skaffar 6 st av en ras som ständigt kräver tillsyn av lydnad och ledarskap .. Thai kan inte hundar överhuvudtaget , fattar noll . Gör min tik något olovligt så behöver bara höja rösten till henne, så kommer hon fram och lägger sig på rygg med svansen mellan benen , undergiven mitt ledarskap ..

Hej

Det var just händelser som detta jag befarade när man introducerade hundraser som denna i ett land där man en helt annan syn hundar, där hundar dessutom ofta får springa lösa och föröka sig fritt i städer, byar och på stränder, tror tyvärr att vi kommer att få höra om många såna här och liknande händelser i framtiden.

Mvh isan lover

Ett exempel på hur smarta och kunniga Thai är med hundar är min svärfar samt svåger och en annan här i byn som är mentalt handikappad , Det hela började med att svågern drog med en pinne på vår gallergrind varje gång han gick förbi , vår bulle blev tillslut sur och visade att ge f*n i detta .. Min svärfar börjar göra samma sak ,, detta har bu pågått i 5 månader , resultat , svärfar och svåger är nu skiträdda för vår hund som klart visar att hon ogillar dessa två , för övriga , brevbärare samt tillex AC firmans folk som kom idag vinkar hon med svansen och välkomnar glatt , Vems är felet hunden eller idioterna som hetsar hunden , döm själva om ni kan det minsta om hundar

Ett exempel på hur smarta och kunniga Thai är med hundar är min svärfar samt svåger och en annan här i byn som är mentalt handikappad , Det hela började med att svågern drog med en pinne på vår gallergrind varje gång han gick förbi , vår bulle blev tillslut sur och visade att ge f*n i detta .. Min svärfar börjar göra samma sak ,, detta har bu pågått i 5 månader , resultat , svärfar och svåger är nu skiträdda för vår hund som klart visar att hon ogillar dessa två , för övriga , brevbärare samt tillex AC firmans folk som kom idag vinkar hon med svansen och välkomnar glatt , Vems är felet hunden eller idioterna som hetsar hunden , döm själva om ni kan det minsta om hundar

Jag som trodde att du hade kontroll på din hund.

Hade någon provocerat mitt djur så, så hade jag sagt upp bekantskapen med dom. Åtminstonde hade dom inte vart välkomna till mitt hem.

Hade någon provocerat mitt djur så, så hade jag sagt upp bekantskapen med dom. Åtminstonde hade dom inte vart välkomna till mitt hem.
Så är det också, har skällt ut dem som fn , talat om vilka idioter de är .men det finns folk till allt , Läs Khuntans inlägg ovan , då förstår man ju :rolleyes: De två kan inte gå in hos oss om inte jag är hemma , är jag hemma och säger till Puky , då funkar det , men sur som fn är hon

Liknande trådar

Tillbaka
Topp