Äldre eller yngre

Äldre eller yngre

• Äldre

Röster: 2 10.0%
  • Yngre

Röster: 18 90.0%

• Totala väljare
    20

sss

Aktiv medlem
Hur många här är äldre än sina svärföräldrar.

Själv är jag betydligt yngre.

Säger ju egentligen ingenting om någonting om man inte vet medlemmens ålder ,utom möjligtvis ger en indikation på när svärföräldrarna skaffade barn , sent eller tidigt , alternativt om man är gift med yngsta eller äldsta barnet i familjen . Vore kul att höra trådskaparens anledning till den till frågan , intressant ??

Äldre än svärföräldrarna? Så vilse i generationslabyrinten har jag inte gått.....

Nä, är 25 år yngre än di gamle, och 8 år äldre än frugan.

Vem bryr sig, vad är syftet med tråden?...
Håller med dig @nmax ! Vad är syftet??? :confused::confused::confused:
Som att fråga om sin hund som är 10 år gammal... ( ca 80 människor år). Vem är då äldst om du är 50 år?? Du eller hunden???
Kanske relevant för en man som är 65-70 år och har en tjej/pojke från Thailand som är 19-20 år... ?? :p:p:p Då de kan vara morfar/farfar till sin tjej/pojke.
Då är troligtvis då svärföräldrarna yngre... :cool::cool::cool: Bom bom barn... :p:p:p

Syftet????? :confused::confused::confused::confused: Det vete fan... :confused::confused:

Verkar vara en känslig fråga hos en del, undra varför ;-)

/ SatanG
5555 Jaaa… det är det nog för en del.. :p Har inte själv det problemet eftersom jag och frugan är nästan jämn gamla.. Runt 50 .. :D:D:D
Men när det skiljer ca 40 år mellan dem kanske det blir känsligt.. :p:p Kanske därför frågan kom upp av trådskaparen?? ;)
När man vill ha tjejer ock killar i 19 - 20 års åldern.. av en som är 65-70... Hmmmm… :cool::cool::cool: Varning!!! 55555

Säger ju egentligen ingenting om någonting om man inte vet medlemmens ålder ,utom möjligtvis ger en indikation på när svärföräldrarna skaffade barn , sent eller tidigt , alternativt om man är gift med yngsta eller äldsta barnet i familjen . Vore kul att höra trådskaparens anledning till den till frågan , intressant ??
Inget svar från din sida men det är helt okej.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp