Det är korrekt att dom köptes upp för några månader sen men avtalen har ju inte ändrats än men några nya försäkringar har tillkommit som inte fanns innan.
Men ja vet inte du skriver BUPA Thailand, menar du att den Thailändska delen har skiljt sig ifrån huvudbolaget?
Det känner jag isåfall inget till om, fick ett mail att det skett en fusion men trodde det gällde hela BUPA men kanske som du säger att det bara gäller BUPA Thailand.
Jag är nöjd med BUPA än sålänge, eftersom ja startade min försäkring redan vid 37 års ålder så står det i avtalet att jag kan försäkra mig livet ut om jag inte gör ett uppbrott.
Du får ett försäkringskort som är lite som patientbrickorna man hade eller om man fortfarande har i Sverige, jag går bara till sjukhuset drar mitt kort och sen får jag besöka läkare utan krångel än sålänge för min del, inget krångel med papper etc.
Dom få gånger jag har använt försäkringen har jag bara gått till sjukhuset dom har dragit kort och jag har varit hos läkare inom 15 minuter.
Men skulle jag varit runt +60 och kanske haft en sparad slant ifrån yrkeslivet så hade jag kanske inte tecknat en, för då kan du inte få en livslång försäkring hos BUPA (och av dom försäkringar jag kollat på här nere så är det BUPA som har haft bäst avtal när det kommer till ålder, men det kan ha förändrats jag tecknade min för 7 år sen och har inte kollat på andra sen dess)
All vård utan den kritiska är billig här nere, det lönar sig många gånger för min del att inte använda försäkringen även om jag besöker läkaren för man får tillbaks 10% varje år om inte försäkringen används.
Det är svårt med försäkring, jäkligt jobbig att sakna om det sker nåt allvarligt men för många en sur utgift om inget sker.
Jag är inget direkt fan av försäkringsbolag men en sak får ja säga att ha med försäkringsbolag att göra i Thailand är 1000 gånger lättare och en stor skillnad mot i Sverige (Frugan kör ju som en kratta så även om ja inte använt sjukvårdsförsäkringen så har jag haft mycket med försäkringsbolag att göra

.