Appar är bra

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
R

Rolf

Gäst
Igår försvann den ena av min Ajfåner. Letade som en galning menicke.
Kom då på att jag laddat ner appen Find My iPhone i alla mobilerna.
Klickade på den och kartan visade att den var någonstans i huset.
Då fanns det en liten knapp som skickade ett ljud till den borttappade.
Klickade på den och började gå runt och lyssna.
Saken är den att jag alltid har den fånen på ljudlös när jag är hemma så det gick inte att ringa till den.
Hursom helst efter att ha knallat runt uye och i garaget kom jag in igen, då hörde jag ett pling pling. Och där låg den under sängen och plingade.
Hade farit ur bröstfickan när jag bytte kläder.
En lysande App :)

AJFÅNE ÄR INGENTING FÖR MIG, ALDELES FÖR MODERNT. HAR PROBLEM MED EN VANLIG MOBIL. DET VAR BÄTTRE FÖRR MED EN GAMMAL HEDERLIG TELEFON MED NUMMERSKIVA. MEN JAG ÄR KANSKE EN GAMMAL GUBBSTRUTT SOM LEVER I DET FÖRGÅGNA.

"Bertil " sa:
AJFÅNE ÄR INGENTING FÖR MIG, ALDELES FÖR MODERNT. HAR PROBLEM MED EN VANLIG MOBIL. DET VAR BÄTTRE FÖRR MED EN GAMMAL HEDERLIG TELEFON MED NUMMERSKIVA. MEN JAG ÄR KANSKE EN GAMMAL GUBBSTRUTT SOM LEVER I DET FÖRGÅGNA.
Från en gubbstrutt till en annan...
Kan detta var något för dig? Jag rotade fram den ur ett skåp när jag såg ditt inlägg.
Bilden är tagen med en Smartphone...

telefon.jpg

Fasen, det är ju nästan så att man får en tår av nostalgi i ögonvrån när man ser en sådan telefon. Det var lite tyngd i en sådan, inget man tar med sig i fickan precis. :laugh:

"Berralund " sa:
Fasen, det är ju nästan så att man får en tår av nostalgi i ögonvrån när man ser en sådan telefon. Det var lite tyngd i en sådan, inget man tar med sig i fickan precis. :laugh:
Men det var en slån som man kunde slänga på luren i örat på försäljare.
Det funkar inte i dag. :D

Kan rekommendera en App som heter Blacklist+ Pro. Med den kan man blockera lite av varje. Finns för Android.

"Berralund " sa:
"Sir One " sa:
Från en gubbstrutt till en annan...
Kan detta var något för dig? Jag rotade fram den ur ett skåp när jag såg ditt inlägg.
Bilden är tagen med en Smartphone...

Va glad för att dom där e borta tänk dig när tanten blir arg va ont det skulle göra med en sådan ;)

Någon som använder appen "Yatzy world" ?
Jag spöar vem som helst, lätt

Sök på spelare, där hittar ni mig under namnet "Gazzton"

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

M
Svar
27
Visningar
2 K
A
Svar