Billigaste biljetterna

Det enda dom sa i högtalarna när jag åkte sist var att dom inte skulle servera alkohol till dom under 18 och dom som hade fått i sig lite väl mycket under resans gång.

Sen att dom inte serverar lika mycket numera som dom gjorde förr är inga som helst problem för mig, då det bara blir en 2-3 bira och någon whiskey för min del
Ja, jättebra med det. För många år sedan brukade jag åka med Aeroflot, dom hade fri vodka hela vägen, de kom med
hela flaskor och ställde fram. Det var väl för att man inte skulle bli rädd. Dessutom hade de bara kokt höns att äta, även frukosten va höna.

Ja, jättebra med det. För många år sedan brukade jag åka med Aeroflot, dom hade fri vodka hela vägen, de kom med
hela flaskor och ställde fram. Det var väl för att man inte skulle bli rädd. Dessutom hade de bara kokt höns att äta, även frukosten va höna.
Hönan kom jag ihåg. Fick även rysk kaviar en gång. Dock minns jag ingen vodka och tror inte det berodde på att jag drack vodka ;)

Så var det..... Till och med flygvärdinnorna tog några snapsar.
Nu för tiden tar jag det väldigt lugnt med alkoholen.
Som Glimten skrev serveras det inte alkohol till berusade personer, vilket är kanon.

Till Thailand? Vi brukar ha mycket hem men inte dit

Fruns tvångstankar gör att det är fullt bägge vägar.
Det enda jag vet idag är att vi har 69x3 + 23 (extra passagerare) och minimum 32kg i handbagage.

262kg till Thailand och hemresan brukar bli jävligare.

Blodtrycket börjar redan stiga för min del.

Senast redigerad av en moderator:
Ja dock har jag stoppat och sagt att 5st stora väskor a 23kg räcker.
Passar mig för att smuggla för mycket i handbagaget sedan de vägde sist vi åkte hem och fick checka in den.

Här är det 1 väska + handbagage som gäller, har ju ingen lust och släpa på en massa väskor i onödan. Jag har också råkat ut att dom ska väga handbagaget och hur roligt är det att stå vid disken och packa om sakerna bara för att man inte vill checka in handbagaget. Dock så ser jag alltid till att jag har några kilo till godo i resväskan, brukar ha med mig en bagage våg i väskan så man kan väga väskan när det är dags att åka hem

Här är det 1 väska + handbagage som gäller, har ju ingen lust och släpa på en massa väskor i onödan. Jag har också råkat ut att dom ska väga handbagaget och hur roligt är det att stå vid disken och packa om sakerna bara för att man inte vill checka in handbagaget. Dock så ser jag alltid till att jag har några kilo till godo i resväskan, brukar ha med mig en bagage våg i väskan så man kan väga väskan när det är dags att åka hem
Ja våg är ett måste, ligger helst på strax över 23 på min våg så är det lugnt ingen som klagat.

Tillbaka
Topp