Billigaste flyg till Thailand?

Har du lyckats boka en biljett billigare med VPN?

Ok, Jag tänkte att de bara släppte standardstolarna men jag ska hänga på låset 48 timmar innan avresa så får vi se om det funkar.
Det funkar inget vidare med online check in i alla fall inte 48 timmar innan som det har lovat.

1723652754113.png

Kolla på både Finnair och Qatar's hemsida. Sen kan du ha upp till tre olika PNR nummer som du bör testa.
Vad jag kan se finns bara ett bokningsnummer. Det jag fick av Qatar när jag bokade biljetten. Det funkar inte hos finnarna.

De har ju gått att välja sittplats på båda sträckorna mot en avgift till nu då det inte går längre. Men checka in går inte heller tyvärr. får se om det funkar senare eller i morgon.

Senast ändrad:
Kolla på både Finnair och Qatar's hemsida. Sen kan du ha upp till tre olika PNR nummer som du bör testa.
Prova med biljett nummer istället
Tack för tipset. Jag lyckades checka in på finnarnas websida och välja två premiumsäten med biljettnumret. Ska inte ropa hej innan jag sitter på planet men jag har fått boardingkort till mejlen. Det känns lite för bra för att vara sant. Var i kontakt med Qatar via chat innan och enligt dom gick det inte att checka in annat än på flygplatsen efter som det var code share flight. Dom erbjöd sig dock att seata oss på flyget från Doha till Bangkok. Ok sa jag gärna på övre delen (det är ju en del där bak med ekonomistolar) finns bara mitten rad sa de, inga problem sa jag. Då blir det 2534 kr sa dom. Tack men nej tack sa jag.

Tack för tipset. Jag lyckades checka in på finnarnas websida och välja två premiumsäten med biljettnumret. Ska inte ropa hej innan jag sitter på planet men jag har fått boardingkort till mejlen. Det känns lite för bra för att vara sant. Var i kontakt med Qatar via chat innan och enligt dom gick det inte att checka in annat än på flygplatsen efter som det var code share flight. Dom erbjöd sig dock att seata oss på flyget från Doha till Bangkok. Ok sa jag gärna på övre delen (det är ju en del där bak med ekonomistolar) finns bara mitten rad sa de, inga problem sa jag. Då blir det 2534 kr sa dom. Tack men nej tack sa jag.
Jag reste också Finnair/Qatar nyligen.
Fick ett email från Finnair för incheckning med deras eget referens en vecka innan.

Screenshot_20240815-142842_BlueMail.jpg

Kul att knepet att välja Premium Economy fortfarande fungerar!

Det var nån som påstod att det inte fungerar längre det var uppenbart inte sant.

Nu håller vi tummarna och hoppas du ska trivas i ditt breda premium säte med uppfällbart fotstöd.och att måltiden som serveras på porslin med riktiga bestick ska smaka!

Jag är lite rookie när det kommer till online check in rent allmänt. Men hur funkar det hos finnarna på Arlanda. Finns det en speciell kö för bag drop och hur gör man med bagagetaggar? Automat eller är det bemannad kö som skriver ut bagagetaggar?

Jag är lite rookie när det kommer till online check in rent allmänt. Men hur funkar det hos finnarna på Arlanda. Finns det en speciell kö för bag drop och hur gör man med bagagetaggar? Automat eller är det bemannad kö som skriver ut bagagetaggar?
Automat för utskrift av taggar och bagage drop men även vanlig incheckning över disk.
Prova för det går att ändra.
Finnair har personal i närheten.
Baggage drop och incheckning online har en egen kö.
Självscanning av bagage och boarding card ända till Gate.

Liknande trådar

P
Svar
1
Visningar
3 K
Gazton
G
A
Svar
27
Visningar