Bilrelaterade saker

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"glimten66 " sa:
Nej du Rolf den ska va rö me vitt skinn o vit cab då vete fan om ja inte hade gift mig me bilen :)
Kanske hade kostat lika mycket, frågan är hade det blivit roligare ::) Ja det hade nog det, åka runt och ragga brudar på nytt ;D

"Rolf " sa:
Kanske hade kostat lika mycket, frågan är hade det blivit roligare ::) Ja det hade nog det, åka runt och ragga brudar på nytt ;D

Tror nog att den blivit billigare :) om de vart roligare fråga igen om en 10 år så ska du få ett svar ;)

"glimten66 " sa:
Tror nog att den blivit billigare :) om de vart roligare fråga igen om en 10 år så ska du få ett svar ;)
Var ska vi ses? BirgerJarlsgatan eller fiket vid Karlbergskanalen :D nä det har dom ju rivit :laugh:

Så här ska det se ut när man öppnar huven.
Nackdelen är att det blir en virvelvind i plånboken när man gasar för mycket...

M70.jpg

Själv tycker jag att jänkarbilar är skräp. Tyska och Italienska bilar ligger mig varmt om hjärtat.

Italinska du måste ju va full för sjutton aldri en italienare om du inte vill att insrumentbrädan ska va som en julgran me alla lampor som blinkar om alla fel ;)

"glimten66 " sa:
Italinska du måste ju va full för sjutton aldri en italienare om du inte vill att insrumentbrädan ska va som en julgran me alla lampor som blinkar om alla fel ;)

Låter som erfarenheter av en jänkare ;)

"zMacen " sa:
Så här ska det se ut när man öppnar huven.
Nackdelen är att det blir en virvelvind i plånboken när man gasar för mycket...
Kom aldrig närmare än 323 tyvärr sen hände nåt ??? Men den går rätt bra.
Dom håller ju på att jämföra M3'an med S60R på Youtube, lite dumt om man inte vässar Volvon, då kommer Bemmern efter :)

Ja har allti gillat formerna på dom italinska bilarna så ja slog sak i saken för nåt år sen o köpte en Alfa men den sålde ja efter 3-4 månader då den mest stod på verkstan o dom inte hitta el felet

Ja dom donnorna e de ju inge fel på ...
o för er som bor i Huvudstaden så går det att hyra dessa skönheter en stund o ja kan lova ni blir inte besvikna ;)

"Bond " sa:
Jo jag tänkte mer åt Maserati, Ferrari Lambo osv. Inga vardagsbilar.
Hej och hå, ja där får man nog nöja sej med att tänka. Men vad f-n i min ålder så kommer man väl in i en sån så kommer man väl aldrig ur :)

"Rolf " sa:
Hej och hå, ja där får man nog nöja sej med att tänka. Men vad f-n i min ålder så kommer man väl in i en sån så kommer man väl aldrig ur :)
Finns ju ingen stans man kan åka, för det ska ju gå lite fort.
Bana är ju inte att tänka på när det gäller hyrbil

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

D
Svar
1
Visningar
1 K
Anonym
A
A