Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ja, det finns en hel del att se i Isaan. Vi bilade genom Isaan ca 2 veckor förra året, så vi fick se en hel del. Det blev dock mest tempelruiner, men vi såg en hel del annat också. Phi Mai, Surin, Si Saket och Yasothon var de ställen jag gillade bäst av de vi besökte.
Jag är i Isaan just nu men det kan vara svårt att tro när man ser bilderna.
Bungis vid poolen,ovanligt rent på området. Riktigt trevlig och avslappnande atmosfär.
Bungis vid poolen,ovanligt rent på området. Riktigt trevlig och avslappnande atmosfär.
Ja det kan jag verkligen hålla med om. Tempelruinerna är fina och intressanta. Vi tog den svängen när vi åkte hemåt från Prachuap Khiri Khan och Bangkok, övernattade strax söder om Phi Mai.
Själv har jag länge tänkt besöka raketfestivalen i Yasothon, det verkar vara något alldeles speciellt, vi har ju mindre varianter av denna uppe hos oss också, men den här festivalen verkar slå allt liknande.
Själv har jag länge tänkt besöka raketfestivalen i Yasothon, det verkar vara något alldeles speciellt, vi har ju mindre varianter av denna uppe hos oss också, men den här festivalen verkar slå allt liknande.
Visst är det så
Klantigt av mig att inte skriva ut det.
Här kommer jag spendera fler helger kan jag säga.
Riktigt häftigt med ”sandstranden” som ger en känsla att man är vid havet. Poolen är enorm så nu slipper jag köra till Koh Chang bara för att bada 1 dag.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.