ChonBuri

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
T

Thaiken

Gäst
Har funderingar på att åka till ChonBuri i Juni. Undrar nu om någon här känner till stället och hur det är där. Mvh Hillmer

Beroende på vad du menar, ort eller område?
Båda delar är trevliga.
I staden finner du allt och området inkluderar ju hela kusten på östra sidan.
:eek: :eek: :eek:

Kolla med Jo-Be. Han bor där, du kan ju alltid skicka ett PM till honom om det är något alldeles speciellt du undrar över.

Tack. Ska kolla med det. Är själva stan jag ska till. Så frågan är ju hur det är med hotel och nöjen.

"hillmer " sa:
Tack. Ska kolla med det. Är själva stan jag ska till. Så frågan är ju hur det är med hotel och nöjen.
Jag skulle föreslå att du tar med dej Jo-Be så kan du garanterat få en härligt tid med en super kille :D
Han är rätt billig i drift :)

Visst tusan!

Kan jag lämna information om Chonburi om så skulle vara fallet, det är bara och fråga på :D

Min frånvaro den senaste tiden, kan jag förklara lätt, jag har uppdaterat hela hårddisken och har ett fortfarande mycket att återställa så datorn blir som jag vill ha den , så ni får hålla ut lite..

Jo-Be

Min fråga är . Hur är det med hotel, Billiga matställen. Finns det barer eller andra ställen att gå och dricka på. Priser jämfört med andra ställen. Bad och så vidare Mvh Hillmer

Det ligger ett bra hotell ute på Sukhumvit, jag minns inte vad det heter men det ligger snett emot jättevaruhuset Chalum Thai, alla i Chonburi vet vart det ligger så du kan inte missa det, priser från ca 1000B inkl. frukost.
Sen ligger det ett par mindre hotell inne i stan(de ligger på samma gata mitt emot varrandra) som håller mycket sämre standard, med priser från ca 600B utan frukost.
För att bada så får du ta moppe eller bathbuss till Ang Sila/ Bang Saen och det ligger 10km söderut.
Mat och öl finns i överflöd men det är endast Thaiställen i Chonburi, vill du ha Farang ställen så är det också Bang Saen som gäller.
Lycka till!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp