Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Mitt smultronställe i Thailand (Bangsaen i Chonburi mellan Pattaya och Bangkok)
I dag klockan 6,30 var jag till Bangsaen Beach for att titta på sandslott som är ett mästervärk , tycker jag .
Dom starta for 24 timmar sen och det meste är färdig , och hör är det over hundra sandslott .
Och i dag har dom stora premier på de finaste konstvärk , och Tv kommer och tar film av mästervärk
Här är gratis entre for alla på alle evenemang i Bangsaen .
Song kran festivalen i Bangsaen .
Varje dag är det stora evenemang , och här är en rolig sport som dom har varje år där två prrsoner boxar med varandra när dom sitter på en stolpe som är over vatten , förloraren är den som träffar vatten först .
Songkran Bangsaen . Här är gamla gubbar och visar hur man laga godis i Thailand för i tiden .
Och så är det gratis smak provar till alla som vill smaka . Här var det 3 stycken som koka godis av kokos mjölk ,
socker och kryddor .
Songkran Bangsaen , Här är fult kör hela dagen , Nu titta jag lite på dom som boxar , först ut är två pojkar
i cirka 10 års , det var många som har skrivit sig på för att boxa , gammal som ung .
Songkran Bangsaen , här begynner det å bli for mycket folk här på Bangsaen Beach , så det är populärt
for Thailändarna att fira Songkran i Bangsaen . här skal dom ha en uppträden i Thai dans i Folkdräkt
Och så är det flera tävlingar som dom har här i löpet av dagen , som är populär .
Varje dag sedan onsdag har det varit TV program om Sokran Firande i Bangsaen
I dag visad dom vatten krigen i Bangsaen och alla sandslott på bangsaen Beach .
I går fick studenter ved Universitetet i Bangsaen eksamen pappir for färdig studie , och i dag
är det fotografering med fotograf här i hamnen i Bangsaen .
I dag var det en tur till Pattaya , med en promenad på på Pattaya Beach , här var det inte många feranger
att se . Här var det Thai och Kinesar meste parten man såg , men det är tidlig på dag , klockan är bara 10
Vi går och vänta på att dom stora köp centerna skal öppna . Vi har det bra i Bangsaen , här kommer vi till
Pattaya på 45 minutter och Bangkok på under en timme , Sriracha och Chonburi Town på 20 minutter .
Vi reser mycket jag och min fru , det blir flera turer for vecka , och mina grannar är nyfiken , dom vill veta
var vi skall , dom ropar ätter oss : " Bai nai " var skal du : Så i dag svara jag :" Bai Pattaya gin kao ." Pattaya
och äta frukost .
Är ju det enda jag har, det och kortärmade skjortor, går oftast alldrig i annat utanför hustomten, ibland en vanlig T-shirt men det beror oftast isåfall på att någon slappat med tvätten
Är ju det enda jag har, det och kortärmade skjortor, går oftast alldrig i annat utanför hustomten, ibland en vanlig T-shirt men det beror oftast isåfall på att någon slappat med tvätten
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.