Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Kone som gör hissar och rulltrappor har alltid vart en vinnare! Dom finns i hela världen. Nokia var bra förut och dom hänger fortfarande med där uppe, men från Asien är det hård konkurrens. Ericsson är glädjande nog åxå uppe i toppen, men lite osäker på framtiden där. Amatör analys från Audi.
Kone som gör hissar och rulltrappor har alltid vart en vinnare! Dom finns i hela världen. Nokia var bra förut och dom hänger fortfarande med där uppe, men från Asien är det hård konkurrens. Ericsson är glädjande nog åxå uppe i toppen, men lite osäker på framtiden där. Amatör analys från Audi.
Sen har jag alltid gillat att arbeta med finnar när jag haft tillfälle. Oftast mycket glada och trevliga och driver gärna med sig själva på ett bra sätt
Sen har jag alltid gillat att arbeta med finnar när jag haft tillfälle. Oftast mycket glada och trevliga och driver gärna med sig själva på ett bra sätt
He he, jag har inga poplem med språket, kan ju båda och lite till!
Sedan får man aldrig glömma att länderna var under samma flagga i över 600 år utan större mankemang, det är inte dåligt!
Ja Brasilien och Turkiet kändes verkligen skumt. Samtidigt så kan man säkert få ut en hel del om man investerar i t. ex. Turkiet så länge man har pengar utifrån. Många kompisar från Turkiet och deras familjer öser in pengar där nu för att köpa upp land, fastigheter och annat till halva priset.
Ja Brasilien och Turkiet kändes verkligen skumt. Samtidigt så kan man säkert få ut en hel del om man investerar i t. ex. Turkiet så länge man har pengar utifrån. Många kompisar från Turkiet och deras familjer öser in pengar där nu för att köpa upp land, fastigheter och annat till halva priset.
Ja, man ska handla när det är som billigast.......
Annars kan ju aktier i tillväxtföretag i dessa udda länder vara en bra investering.
Tillväxten brukar ju vara hög i länder som startar från en låg nivå.
Annars kan ju aktier i tillväxtföretag i dessa udda länder vara en bra investering.
Jag kör med Avanza så det är ganska begränsat vilka aktier jag kan köpa känns det som ibland
Nu fick jag i alla fall dumpat Alelion ankaret som varit som en nagel i ögat i flera månader till maximal förlust så kanske jag kan lägga dessa pengar på några vettigare aktier.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.