Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Så är det, vi passar alltid på att reparera elektronik i Thailand, dom fixar i princip allt och det till halva priset eller mindre jämfört med hemma, pojken lagade en krossad bildskärm på sin mobil som han hade tappat, i Sverige skulle dom ha 2500 kr och i Udon Thani kostade det drygt tusenlappen.
Den krisande kinesiska fastighetsjätten Evergrande ser ut att missa en tredje runda betalningar på sina obligationslån. Samtidigt meddelar rivalerna Modern Land och Sinic att de också kommer att tvingas ställa in betalningar, skriver Reuters.
Nyheterna orsakade nya skarpa nedgångar på den kinesiska obligationsmarknaden under måndagen.
– Det är en katastrofal dag, säger Clarence Tam, ränteförvaltare på Avenue Asset Management i Hong Kong.
En anonym analytiker beskriver det som att vi nu bevittnar hur ”resten av den kinesiska fastighetssektorn långsamt och gradvis faller isär”.
Jag saknar en site för växlingskurser som heter DAYTODAYDATA.net, som nu har försvunnit. Vad som var bra med den var att om man valde transfereringskurser fick man upp alla banker i thailand och deras kurser och valde du kontanter kunde man se vad de olika växlingskontoren erbjöd.
Någon som vet om det finns något liknande?
Jag saknar en site för växlingskurser som heter DAYTODAYDATA.net, som nu har försvunnit. Vad som var bra med den var att om man valde transfereringskurser fick man upp alla banker i thailand och deras kurser och valde du kontanter kunde man se vad de olika växlingskontoren erbjöd.
Någon som vet om det finns något liknande?
Thailand justerar värdet på Bath när dem vill, de har inte tjenat en bath på nya turister än och de kan göra lockdown igen. Jag blir inte klok på Bath om Sverige hade förlorat 20% av sin BNP skulle kronan vara lika med en bath.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.