Den rekordstarka Bath:en

Ja tyvärr mina vänner det är inte mycket positivt över den rekord starka bahten mot kronan för oss som är intresserade av den äkta växelkursen.

Det märks även mot EUR för er som tog med er sånt ner hit.

IMG_20231202_140737.jpg

Tyvärr är det den äkta kursen man får om man handlar THB med svenska cash här nere. Nu och inte är hemma i Sverige.

Sen kan man publicera hur mycket internetkurs som helst den gäller ändå inte, ja den finns ju iof tillgänglig dygnet runt på internet så det verkar ju onödigt.
Ja och har man med sig cash och handlar thb till egenpåhittad växelkurs så skall man bära dumstrut.

Tyvärr är det den äkta kursen man får om man handlar THB med svenska cash här nere. Nu och inte är hemma i Sverige.

Sen kan man publicera hur mycket internetkurs som helst den gäller ändå inte, ja den finns ju iof tillgänglig dygnet runt på internet så det verkar ju onödigt.
Du är ju nästan som @Einar du bara mal och mal 5555

Ta med sek ner är är inte smart nu. Det ha diskuterats tidigare i tråden. Finns rekommendationer om hur man bör / kan gör för att få till bättre lösningar.

Kolla i Spanien sen så får du se deras egenpåhittade kurs på svenska kontanta sekiner.
Farsan är i Spanien, dom är ju där höst, vinter vår och inte hört om någon egen hittepå kurs men antar att dom tar ut från bankomat.
Skit samma jag kommer inte ha med mig kontanter dit heller.

Är du inte intresserad av regelbundna uppdateringar kring Valutakurser, Vädret, Vad dricker du just nu, Vad gör ni, vad äter ni etc så rekommenderar jag att du undviker den typen av trådar, liknande saker återkommer, istället för att kritisera innehållet.
Du kan få växla hos mig till en ny riktig kurs där nere då, du kan få köpa baht för 1kr, 2,5 thb.

Farsan är i Spanien, dom är ju där höst, vinter vår och inte hört om någon egen hittepå kurs men antar att dom tar ut från bankomat.
Skit samma jag kommer inte ha med mig kontanter dit heller.
Skit samma för dig kanske men an svenskar kan vara intresserade.

Problemet togs upp redan i somras av bland annat dagens industri.

Skit samma för dig kanske men an svenskar kan vara intresserade.

Problemet togs upp redan i somras av bland annat dagens industri.

Ja men det var bara ett fåtal länder, var Euroländer som Spanien med på den listan.
Som jag SKRIVER farsan bor där nere 3/4 om året och dom har inte haft problem med någon hittepå kurs på Euron.

Tillbaka
Topp