PanPan
Forumveteran

Predee bombshell hits baht trading
The baht experienced a sudden depreciation against the US dollar on Tuesday after Finance Minister Predee Daochai submitted his resignation less than a month into his tenure.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har de ansökt om Corona stöd?Jag har ju hängt lite nere i Frölunda och kidsen där.. det florerar mycket knark säger dom och nu med coronan så har det varit nästan helt stopp när det gäller tillgång på knark och vapen... ok. Vapen har de väl redan så de klarar sig men knarkbristen gör att deras ekonomi blir lidande.
Aina snurrar med sina bilar runt området hela tiden också så det blir svårt att ha andra inkomster också. Ja rn tuff tid att vara kriminell helt enkelt
Nu skall du vara lycklig Pan pan norska håller på att gå i från den den svenska
Många har ju undrat varför den Thailändska bathen har sjunkit,
Om den Norska går ikapp den Svenska spelar mig ingen roll, är förhållandet till baht som är viktigt.Nu skall du vara lycklig Pan pan norska håller på att gå i från den den svenska
I början av veckan gav 100 sek 100,80 NOK. Sen gick nok ner lite.100 Sek ger 102 nok enligt yahoo, samma minst en månad tillbaka iaf vad jag sett.
Räknar med att Nok studsar tillbaka, har köpt lite norska aktier och indexfond sedan den föll.
/ SatanG
DEt var den jag menadeOm den Norska går ikapp den Svenska spelar mig ingen roll, är förhållandet till baht som är viktigt.
I början av veckan gav 100 sek 100,80 NOK. Sen gick nok ner lite.
Ska bli intressant att se ifall NOK sjunker mot SEK nu när gränshandeln öppnar igen. Kanske spelar det ingen som helst roll?Ja något öre upp o ner händer men inga större förändringar på ett bra tag vad jag sett men kollar inte heller så ofta.
/ SatanG
Tror att många överdriver gränshandelns betydelse. Intressant för de som är verksamma i gränsområdena. Tror att det mesta ändå hade kommit till Norge. så vad gör det för skillnad om det går med lastbil eller personbil.Ska bli intressant att se ifall NOK sjunker mot SEK nu när gränshandeln öppnar igen. Kanske spelar det ingen som helst roll?
De har justerat![]()
Predee bombshell hits baht trading
The baht experienced a sudden depreciation against the US dollar on Tuesday after Finance Minister Predee Daochai submitted his resignation less than a month into his tenure.www.bangkokpost.com
Jag undrar varför den är så stark![]()
Ekonomin ska krympa med 8% medan 20 % av BNPen kommer från turismen, kan juntan räkna från 1 till 10 eller justerar man även BNP-en som valutan.![]()
TAT says country ready to reopen
Thailand will have to tolerate the possibility of new coronavirus cases when it reopens its borders to international tourists, but the country can minimise the impact and avoid a bruising level of unemployment with risk management, says the Tourism Authority of Thailand (TAT).www.bangkokpost.com
![]()
Economy ‘to shrink 7%-9% this year, protests a worry’
Thailand's economy is expected to contract between 7% and 9% this year from the impact of the coronavirus pandemic, while frequent anti-government protests are a concern, a group of top business associations said on Wednesday.www.bangkokpost.com
Har någon annan här liknande problem?Varför hoppar texten hela tiden? Jag kan inte se texten Admin! Är det fel på min telefon ellet sian?