Den rekordstarka Bath:en

 
Och mera upp, det var någon som förutspådde detta ;)
Fast i ärlighetens namn handlade det om en trend uppåt till det rätta värdet. Mot Thb kanske kring 4 battingar eller något mera.
Man kan ju alltid hoppas.
Ja jag har förutspått att de skall ske i Maj.
Som sagt du och @magunnar har förutspått det i par år nu, som sagt sitter man varje dag och säger imorrn sker det som ni har gjort så till slut får man rätt.
Jag tror dock det är baht som kommer gå ner inte kronorna som kommer gå upp.
Får bara hoppas inte kronorna går ner med.
 
Frågan är när vi får användning av dom igen.
Om man läser BP idag efter turistministeriemöte mellan ASEAN länder, så verkar man inte räkna med Europeisk turism i år.
Dom hoppas kunna starta upp Domestic turism i Juli, sen kommer väl mellan ASEAN och om utveckling av corona blir positiv i Kina, Sydkorea och Japan, för Asiatisk turism 4:de kvartalet, stod inget om länder utanför Asien.
 
Frågan är när vi får användning av dom igen.
Om man läser BP idag efter turistministeriemöte mellan ASEAN länder, så verkar man inte räkna med Europeisk turism i år.
Dom hoppas kunna starta upp Domestic turism i Juli, sen kommer väl mellan ASEAN och om utveckling av corona blir positiv i Kina, Sydkorea och Japan, för Asiatisk turism 4:de kvartalet, stod inget om länder utanför Asien.
Det kommer att ta tid innan vi i Sverige kan besöka Thailand. Jag är personligen mycket tveksam till ifall det är möjligt att åka över årsskiftet. Men det är så mycket annat som blir billigare med bättre växelkurs. Eventuellt ytterligare markköp, brunnsborrning, staket med mera med mera. Livet och drömmarna får inte stanna upp på grund av detta #¤%&%## virus...
 
Frågan är när vi får användning av dom igen.
Om man läser BP idag efter turistministeriemöte mellan ASEAN länder, så verkar man inte räkna med Europeisk turism i år.
Dom hoppas kunna starta upp Domestic turism i Juli, sen kommer väl mellan ASEAN och om utveckling av corona blir positiv i Kina, Sydkorea och Japan, för Asiatisk turism 4:de kvartalet, stod inget om länder utanför Asien.
Prognoserna i Filippinerna är ingen internationell turism i år för filippinare.
Eventuellt viss turism från länder inom ASEAN från oktober.
Övrigt är nog uteslutet.
 
Det kommer att ta tid innan vi i Sverige kan besöka Thailand. Jag är personligen mycket tveksam till ifall det är möjligt att åka över årsskiftet. Men det är så mycket annat som blir billigare med bättre växelkurs. Eventuellt ytterligare markköp, brunnsborrning, staket med mera med mera. Livet och drömmarna får inte stanna upp på grund av detta #¤%&%## virus...
Nä, jag hoppas kunna ta mig dit från Korea kanske.
Blir kanske Syd Korea för min del i Augusti, och blir där 6 veckor på varvet.
Kanske går att ordna så jag kan flyga därifrån i September till Thailand eller ta mig till annat land där nere dit både jag och familjen kan åka.
 
Prognoserna i Filippinerna är ingen internationell turism i år för filippinare.
Eventuellt viss turism från länder inom ASEAN från oktober.
Övrigt är nog uteslutet.
Ja det är väl samma, ASEAN länderna hade ju haft en gemensam plan efter mötet idag eller om det var igår.
Kanske kommer av i Singapore och hem då om inte sydkorea funkar, får se.
Lite hopp får man ha ;)
Jobbas på internationell nivå för att göra reselättnader för sjömän i världen.
Nu går vi som critical worker och skall ha intyg med oss när vi reser.
 
Får se hur dom gör med condoöverföringen, skulle ju få min lgnht nu i Maj men går ju inte när man inte kommer hem.
 
Senaste kursen :

Screenshot_20200501-095735.png
 
Nu har oljan gått upp 50% på en vecka från 20-30.
Men NOK reagerar knappt, följde SEK när Svenska riksbanken beslutade att hålla räntan men oljan har påverkat lite.
 
 
 
Tillbaka
Topp