Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Då det har varit dåligt med uppdateringar av valutakurser, både fiktiva och riktiga, så kommer här viktig info för er som behöver köpa lite Thai Baht för era surt förvärvade och överbeskattade svenska slantar. Naturligtvis på en statligt certifierad handlare med riktigt kvitto.
Rekordinflation i USA, så där höjer man räntorna. Här hemma yrar RB om att vi skall höja 2024 trots rejäl inflation, så det är inte att undra på att det säljs SEK och köps utländska valutor.
Rekordinflation i USA, så där höjer man räntorna. Här hemma yrar RB om att vi skall höja 2024 trots rejäl inflation, så det är inte att undra på att det säljs SEK och köps utländska valutor.
Jag läser bara vad som står i artikeln och samma har sagts innan, tar man bort energipriserna ligger inflationen på under 2%.
Inte mina ord utan vad som står där.
Den som lever i Sverige kan liksom inte ha undgått att märka att mat, resor, kommunala avgifter, dagens lunch etc. har ökat med närmast tvåsiffrigt. Man kan hålla på och mäta div. index, men det går inte att komma runt att priserna förr eller senare avspeglas i penningmängden och dess omsättningshastighet. Här har man gödslat med pengar och så fort ekonomin börjar röra på sig så har vi inflationen där som ett brev på posten.
Så nu kostar det 1800kr att hämta min son i värmland när jag tar lastbilen. Lämna honom kostar med 1800kr så 3600 kr totalt för att få se min son under helgen..
Men. Vi får ju mer Sek för bahten nu så ser ju positivt ut där igen
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.